О Спорт! Ти — насолода!
Спливає час за віком вік.
Життя незмінне тріумфує.
Скрізь, де проходить чоловік,
Там завжди поруч спорт крокує.
Ода спорту. П’єр де Кубертен.
Нехай новий навчальний рік буде кращим за попередній і всі ваші бажання стануть реальністю! Вітаю🌈
Загальнонаціональна хвилина мовчання 9.00.
Привітики
03.02.25.Асинхронно.
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Організаційні вправи.Повторення хвату
бадмінтонної ракетки, основні стійки під час подачі, прийом подачі, ударах і
переміщення. Жонглювання воланом на різній висоті.
Бадмінтон -історія розвитку, основи та правила гри
Номер слайду 2
Бадмінтон - олімпійський вид спорту, в якому два гравці або дві команди по дві людини змагаються між собою. Бадмінтон входить в число самих енерговитратних видів спорту. Мета кожного з гравців (або команд) - перекинути ракеткою волан на сторону суперника так, щоб суперник не зміг його відбити. Щоб було зараховано очко, волан повинен торкнутися майданчики суперника. Бадмінтон розвиває швидкість, спритність, силу, збільшує витривалість, а також змушує рахувати удари суперника і напрямок польоту воланчика.
Номер слайду 3
Бадмінтон вважається однією з найдавніших з відомих на сьогоднішній день ігор, так як він стався від гри в волан, в яку грали ще Стародавньої Греції, Індії, Японії, Китаї і навіть в ряді країн Африки. Суть гри полягала в перекиданні ракетками спеціального волана. Гра в волан відома з часів Стародавньої Греції - більше 2000 років. В основному, гра полягала в перекиданні волана. Волани і ракетки в різних країнах в різний час сильно різнилися. Історичні данні свідчать про те, що в м'яч з пір'ям грали ще близько 3 тис. років тому. Так, в одному з манускриптів повідомляється, що в 1122 році до нашої ери в Китаї за часів правління династії Чу грали в м'яч з пір'ям. Гра називалася «ді-дзяу-ци». В Індії виявлені наскальні малюнки, яким, за підрахунками археологів, більше 2 тис. років. На малюнках зображені грають в так звану «пеону»- нагадує нинішній бадмінтон. Історія виникнення та розвитку бадмінтону
Бадмінтон виник в Індії, де прообразом йому стала гра «пуна». Пізніше моряки завезли цю гру в Англію, де гра поступово почала набирати популярність. Але бадмінтон в тому вигляді, який існує зараз, ми зобов'язані англійської герцогу Бофорту. У 1973 році герцог Бофорт, повернувшись в свій маєток Бадмінтон-хаус з відрядження (Індія), привіз з собою інвентар для гри в «Пуну». Незабаром герцог долучив до неї всю свою численну рідню і навколишніх аристократів. Садиба Бадмінтон стала центром розвитку і поширення гри, яка, в зв'язку з цим, і отримала своє поточне назву «бадмінтон».
Номер слайду 5
Офіцери англійських колоніальних військ, що служили в Індії, захопилися цією грою і, повернувшись на батьківщину, стали грати в неї вдома. Великий любитель спортивних забав - лорд Бофорт влаштував в містечку Бадмінтон, що недалеко від Лондона, турнір бадмінтоністів. Це було в 1873 році, який історики спорту вважають роком заснування сучасного спортивного бадмінтону (гра і отримала назву на честь містечка, де пройшов турнір). В ту пору бадмінтон вважався на Британських островах аристократичної грою. Любили в неї пограти і королі, тому бадмінтон називали ще й «королівської грою».
Номер слайду 6
Через чотири роки, у 1877 році в Англії був створений клуб, який встановив перші правила гри. Багато параграфи збереглися до наших днів. Правда, перші турніри носили своєрідний характер. Чоловікам, відповідно до статуту клубу, строго наказувалося виступати в костюмах за тодішньою модою: чорний сюртук і високі чоботи на підборах. Жінкам дозволялося грати тільки в довгих спідницях і широких кольорових капелюхах. Доходило до анекдотичних епізодів: один гравець був виключений з клубу за те, що в ході гри зняв циліндр, щоб витерти піт з чола. Йшов час. На початку 20-х років 20-го століття бадмінтон став завойовувати бурхливі симпатії і в США, де гра в волан по масовості стала навіть перевершувати таку традиційну серед американців гру, як кеглі. Все більшої популярності набували змагання з бадмінтону в Індії, Канаді, Франції, Данії, Шотландії та інших країнах.
Номер слайду 7
липня 1934 року було створено Міжнародну федерацію бадмінтону (МФБ) і не випадково більшість країн, які були засновниками федерації, входили в колишню Британську імперію - це Англія, Голландія, Данія, Ірландія, Канада, Нова Зеландія, Уельс, Франція, Шотландія (9 країн). Зараз членами Міжнародної федерації бадмінтону є 186 країн усіх континентів (в світі всього 195 незалежних держав). МФБ проводить багато змагань, основними з яких є Кубок Томаса, по суті це Чемпіонат світу серед чоловічих національних команд. Крім цього МФБ проводить велику кількість особистих турнірів - це турніри Суперсерії та Гранпрі. У 1967 році 11 країнами (Австрія, Бельгія, Чехословаччина, Данія, Англія, Фінляндія, Німеччина, Нідерланди, Норвегія, Швеція, Швейцарія) був заснований Європейський союз бадмінтону. Зараз в Європейську федерацію входять федерації 52-х країн. У 1968 році пройшов перший Чемпіонат Європи з бадмінтону.
Номер слайду 9
Початком розвитку бадмінтону в Україні вважається 1961 рік, коли бадмінтоністи Києва, Харкова та Львова взяли участь в офіційних матчевих зустрічах зі спортсменами Москви і Ленінграда. У 1962 в Україні пройшов перший чемпіонат республіки, чемпіонами стали Агнета Карцуб (Львів) та Володимир Ліфшиц (Харків). У 1974 році СРСР вступив в Міжнародну федерацію, а в 1975 році в Європейську і, таким чином, наші бадмінтоністи отримали можливість брати участь в офіційних змаганнях, що проводяться Міжнародною та Європейською федераціями. Бадмінтон в Україні
Номер слайду 10
У 2019 року в Україні був зроблений величезний крок на шляху до розвитку національного бадмінтону. Цей вид спорту був введений в програму з фізичної культури в звичайних школах. Крім того, вперше за всю історію, в 2020 році Україна прийме Чемпіонат Європи. У багатьох містах України є різні секції і спортивні школи з бадмінтону. Ними керують завзяті люди, віддані своїй справі, які прагнуть розвинути бадмінтон, популяризувати його, виростити чемпіонів саме в нашій країні. З 1996 року українські бадмінтоністи беруть участь на Олімпійських Іграх. У 2009 році вперше в Україні у місті Харків відбувся міжнародний турнір серії International Challehger - Kharkіv International, який став щорічним і збирає багатьох найсильніших бадмінтоністів не тільки Європи, а й світу.
обіграла 5-ту ракетку світу і увійшла до 13-ки кращих.
Номер слайду 12
Оснащення для гри у бадмінтон
Номер слайду 13
Майданчик для бадмінтону має прямокутну форму. Розмір майданчика для бадмінтону (для одиночної гри) становить 5,18 метрів в ширину і 13,4 метра в довжину. При парній грі ширина площадки дорівнює 6,1 метра. Висота сітки становить 1,55 метра, висота по центру дорівнює 1,524 (провисання). Сітка обмежена зверху стрічкою шириною в 7,5-8 см, складеної вдвічі. Ще одна важлива частина майданчика для бадмінтону - розмітка. Ширина ліній розмітки дорівнює 4 сантиметри. На відстані 1,98 метра від сітки розташована лінія подачі. Між лінією подачі і задньою лінією знаходиться зона подачі. Центральна лінія розділяє зону подачі на ліву та праву. Майданчик
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Спочатку ракетки виготовлялися з дерева. Сучасні ж ракетки виготовляються з вуглепластика, алюмінію, сталі або титану. Вага ракетки - від 70 до 100 грам. Більшість професійних гравців використовують спеціальні намотування на рукоятку ракетки («грип»), які допомагають спортсменам домагатися найкращого контролю над хватом ракетки. Ракетка для гри в бадмінтон
Сучасні ж ракетки виготовляються з вуглепластика, алюмінію, сталі або титану. Вага ракетки - від 70 до 100 грам. Більшість професійних гравців використовують спеціальні намотування на рукоятку ракетки («грип»), які допомагають спортсменам домагатися найкращого контролю над хватом ракетки. Ракетка для гри в бадмінтон
Номер слайду 16
Існує два типи воланів: пластикові та натуральні пір'яні. Пластикові волани підходять більше для любителів і для деяких видів тренувань. Стандартом для змагань і тренувань професійних спортсменів, як правило, є пір'яні волани. Пластиковий волан складається з коркової або синтетичної головки з прикріпленою пластикової «спідницею». Пір'яний волан виготовляється з 16 гусячого пір'я і коркової головки, обтягнутою тонкою лайкових шкірою. Пір'я вклеюються в отвори по колу головки обв'язуються нитками, нитки також проклеюються. Вага волана - близько 5 грам. Волан для гри в бадмінтон
Номер слайду 17
Право першої подачі, вибір боку корту визначають жеребкуванням. Найчастіше гра складається з трьох геймів, але може обмежитися і двома, якщо один гравець виграє поспіль два рази. Матч повинен складатися, максимум, з трьох геймів. Гейм виграє сторона, яка першої набрала 21 очко. За рахунку «20-20» сторона, яка перша набирає різницю в 2 очка, виграє гейм. За рахунку «29-29» сторона, що виграла 30-е очко, виграє гейм. Сторона, яка виграла гейм, першої подає в наступному геймі. Ці правила діють і на Олімпійських іграх. Гравці повинні помінятися сторонами:1. Після закінчення першого гейму;2. Перед початком третього гейму (якщо він потрібен)3. В третьому геймі, коли одна зі сторін набере 11 очок. Правила гри в бадмінтон
31.01.25.Синхронно.
Різновиди бігу та ходьби. Одиночне блокування нападаючого удару . Нападаючий
удар із власного підкидання. Навчальна гра, на увагу.Контрольне тестування
прийом та передача м’яча обома руками знизу у парах. Нападаючий удар із
власного підкидання Навчальна гра.
Під час тривалої і ритмічної ходьби активно працює велика кількість м'язів. Різновиди ходьби: на носках; на зовнішній, на внутрішній стороні стопи; у напівприсіді, у повному присіді; спортивна ходьба.
Бігові види легкої атлетики об'єднують такі стадіонні дисципліни: спринт (100 м, 200 м та 400 м), біг на середні дистанції (від 800 до 3000 м, в тому числі біг на 3000 метрів з перешкодами), біг на довгі дистанції (класичні дистанції 5000 м і 10 000 м), бар'єрний біг (100 м, 400 м) і естафета (4×100 м, 4×200 м, 4×400 м ...
Нападаючі удари
Нападаючий удар– технічний прийом атаки, який полягає в перебиванні м’яча однією рукою на сторону суперника вище верхнього краю сітки. Виділяють два способи (прямий та боковий) і декілька різновидів.
Техніка виконання прямого атакуючого удару
Розбіг складається з 2-3 кроків, частіше виконується під кутом 45%, завершується стопорним кроком. Руки енергійно відводяться назад, відштовхуючись ногами, гравець виносить руки вперед – вгору до рівня плечей. Рука, що б'є,зігнута в лікті йде за голову в положення для замаху. Удар виконується вперед – вниз, після удару гравець м’яко приземлюється.
Виконання рухів при різних видах нападаючих ударів умовно розділяється на чотири стадії – розбіг, стрибок, удар з рухом замаху та приземлення. Суттєві відмінності у принципі виявляються лише на стадії удару.
При прямому нападаючому ударі ударний рух виконується в сагітальній площині. Підготовча частина включає фази розбігу, стрибка і замаху, ударного руху та приземлення. Розбіг перед виконанням нападаючого удару повинен складати не більше 3м під кутом до сітки 45градусів. Стрибок виконується з поштовху двох ніг та активним махом руками вперед-вверх, ударний рух і приземлення.
Блокування м’яча
Блокування— це основний спосіб з протидії атакуючим діям суперника над сіткою. В сучасному волейболі блокування застосовують для ефективних захисних і контратакуючих дій. Блокування складається з переміщення, стрибка, винесення і постановки рук над сіткою та приземлення.
Індивідуальне блокування.Перед початком дій блокуючий приймає вихідне положення — ноги зігнуті, ступні на ширині плечей, руки перед грудьми. Визначивши напрямок передачі суперникові для удару, гравець переміщується приставними кроками або ривком вздовж сітки, на останньому кроці повертається обличчям до сітки. Розрахувавши, коли потрібно виконати стрибок для блокування, гравець, відштовхнувшись, виносить руки вгору. Виконавши блокування, гравець приземляється на зігнуті ноги, руки опускає вниз і готується до наступної дії повторного стрибка, самострахування, переміщення, виконання передачі.
Групове блокування.Виконується двома або трьома волейболістами.Подвійне блокування— основний засіб блокувального захисту певної зони майданчика. Узгодженими зусиллями двох гравців над сіткою створюється бар'єр з чотирьох рук перед м'ячем, що перелітає. Біля краю сітки блокуючі розвертають долоні так, щоб м'яч, торкнувшись їх, відскочив на майданчик суперника. Стрибати слід вертикально, щоб не перейти середньої лінії та не торкнутися сітки або не зіткнутися з іншим гравцем.
Вибір моменту стрибка блокуючого гравця визначається діями нападаючого. Конкретними орієнтирами служать: -при швидкісному ударі з передачі, направленій близько до сітки, – пересікання рукою вертикалі при замаху нападаючого гравця; -при швидкісному удару і передачі, віддаленій від сітки, - початок ударного руху нападаючого гравця; - при швидкісному ударі з низької швидкої передачі, – момент відриву ніг від підлоги або виносі рук над головою при відштовхуванні перед нападаючим гравцем.
Потрібно зазначити, що всі орієнтири для початку стрибка блокуючого проти нападаючого ефективні при умові, якщо нападаючий і блокуючий приблизно одного росту. Блокуючому гравцеві більш низького росту потрібно вистрибувати трішки раніше, більш високому – пізніше. В кожному окремому випадку такі поправки слід вносити незалежно від умов гри та індивідуальних особливостей нападаючого гравця.
Домашнє завдання.Буде на уроці.
27.01.25.Асинхронно.
Профілактика спортивного травматизму. Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ.
Одиночне блокування нападаючого удару . Нападаючий удар із власного
. Нападаючий удар із власного підкидання. Навчальна гра. Виконання завдання з
саморозвитку
Зміст доповіді по темі: «Профілактика травматизму на уроках фізичної культуриПТНЗ» 1. Вступ 2. Причини травматизму 3.Причини травматизму організаційного характеру 4. Необхідні умови безпеки при заняттях фізичними вправами і спортом 5. Рекомендації про надання першої домедичної допомоги при спортивних травмах 6. Рекомендації про надання першої домедичної допомоги при спортивних травмах
Номер слайду 3
Причини травматизму Неправильна організація і методика проведення навчальних занять Виконання складних, незнайомих вправ Заняття без розминки, або недостатньої розминки Неуважність при виконанні вправ
Номер слайду 4
Причини організаційного характеру Низький рівень кваліфікації вчителя Проведення занять без викладача Порушення правил експлуатації місць занять та правил використання інвентаря Незадовільна виховна работа з учнями Порушення правил лікарського контролю Неспиятливі погодні умови
Номер слайду 5
Необхідні умови безпеки при заняттях фізичними вправами і спортом До занятть допускаются учні, які пройшли медичний огляд та вступний інструктаж з правил техніки безпеки При проведенні занять необхідно дотримуватися розкладу занять, встановленого режиму занять та відпочинку Аптечка, яка укомплектованна всім необхідним, повинна знаходитися в спортивній залі чи тренерській
Номер слайду 6
Необхідні умови безпеки при заняттях фізичними вправами і спортом Перед початком занять необхідно перевірити готовність зала: прибрати всі зайві та виступаючі предмети перевірити чистоту підлоги перевірити наявність освітлення і вентиляції в залі перевірити інвентар провітрити приміщення перевірити температурний режим
Номер слайду 7
Необхідні умови безпечних занять фізичною культурою і спортом Перед початком уроку необхідно: Переконатися, що учні перебувають у відповідній спортивній формі Перевірити відсутність годинників, ланцюжків, прикрас та інших заборонених предметів для уникнення травм Нагадати про правила ТБ на данному занятті та вимагати їх дотримання Перевірити явку і заповнити журнал обліку та успішності
Номер слайду 8
Необхідні умови безпечних занять фізичною культурою і спортом Почати урок необхідно з розминки і лише потім переходити до основної частини Заняття необхідно організувати згідно плану-конспекту уроку Необхідно знати рівень фізичної підготовленості, функціональні можливості та медичні показання учнів Забороняється вхід чи вихід зі спортивного залу без дозволу вчителя до, після та під час уроку
Номер слайду 9
Необхідні умови безпечних занять фізичною культурою і спортом Під час уроку: Дотримуватися порядку і дисципліни Навчати учнів правильному і безпечному виконанні вправ Виконувати страховку чи самостраховку при необхідності Вимагати від учнів припиняти виконання вправ по першій вимозі чи сигналу викладача Навчити учнів вести журнал самоконтролю Незалишати дітей без догляду
Номер слайду 10
Необхідні умови безпечних занять фізичною культурою і спортом Чергувати навантаження і відпочинок Вміти візуально оцінювати самопочуття учнів за зовнішніми ознаками При незадовільному самопочутті учня звільнити його від занять Вести контроль за фізичними навантаженнями, навчати учнів самоконтролю Учні зобовязані дотримуватися правил спортивних ігр, уникати зіткнень, ударів, штовханини При падінні уміти згрупуватися, виконати прийоми самостраховки Під час уроку:
Номер слайду 11
Необхідні умови безпечних занять фізичною культурою і спортом При виявленні обставин, які можуть нанести загрозу життю і здоров’ю людей негайно зупинити заняття і повідомити адміністрацію, а учнів вивести в безпечне місце При отриманні травми учнем негайно зупинити заняття, надати йому першу допомогу, запросити медпрацівника, повідомити адміністрацію, батьків
Номер слайду 12
Необхідні умови
Номер слайду 12
Необхідні умови безпечних занять фізичною культурою і спортом Після занять: Здійснити супровід учнів до роздягалень, нагадати правила поведінки Прибрати інвентар до місць зберігання, вимкнути освітлення Закрити роздягальні, при виявленні забутих речей, повідомити класного керівника або майстра ВН
Номер слайду 13
Рекомендації про надання першої домедичної допомоги при спортивних травмах При наданні першої домедичної допомоги слід дотримуватися наступних принципів: Правельність та доцільність Обміркованість, рішучість і спокій Швидкість
Номер слайду 14
При наданнні першої допомоги необхідно: Встановити обставини при яких виникла травма, місце і час Встановити вид і тяжкість травми Встановити способ обробки ран, місце пошкодження, необхідні засоби першої допомоги в залежності від обставин Знайти необхідні засоби першої допомоги
Номер слайду 15
При наданнні першої допомоги необхідно: Винести постраждалого з місця пригоди Обробити уражені ділянки тіла і зупинити кровотечу Іммобілізувати переломи і попередити можливі ускладнення (травматичний шок, западання язика, і т. п.) Доставити або забезпечити транспортування до найближчого медичного закладу
Номер слайду 16
Дякую за увагу !
Помилки техніки нападаючого удару
Номер слайду 2
Нападаючий удар - це технічно складний елемент волейболу. У сучасному волейболі нападаючий удар є одним з вирішальних елементів гри для більшості команд.
Номер слайду 3
Поширені помилкинападаючого удару. Запізнення при набігу на м'яч. Через що удар відбувається несвоєчасно або взагалі не відбувається. Такий удар найчастіше доводиться в сітку або в аут. Це дуже поширена помилка, головною причиною якої є невміння гравця зловити потрібний момент для удару.
Номер слайду 4
Іноді запізнювання відбувається через поганий пас сполучного. Виправити це можливо тільки регулярною практикою.
Номер слайду 5
Занадто швидкий набіг. Коли гравцеві кажуть, що він рухається до м'яча занадто повільно, він починає прискорюватися і підбігає під м'яч на цей раз дуже рано. Помилка також пов'язана з невмінням зловити момент удару.
Номер слайду 6
Гравець що б'є забігає під м'яч. Теж одна з найпопулярніших помилок. При розбігу створюється ілюзія підвищеного контролю, якщо забігти прямо під м'яч. Але це не так. Забігаючи під м'яч, ми втрачаємо простір для удару і контроль над м'ячем. Як правило, такі удари повністю непередбачувані: може вийти непогано, а може вийти сітка, аут або взагалі промах по м'ячу. Щоб уникати цієї помилки, тренуйтеся бити м'яч об стіну: контролюйте його так, щоб він знаходився на відстані витягнутої руки, яка прицілюється.
Номер слайду 7
Б'є зігнута рука . Помилка часто виникає через несвоєчасне забігу. Атакуючий пізно починає рух до м'яча і встигає вдарити по ньому тільки зігнутою рукою.
Номер слайду 8
Удар відбувається не по центру м'яча. По м'ячу б’ють не долонею, а пальцями, ребром або неповною частиною долоні. Також тренуйтеся бити м'яч об стіну, тренуйтеся, стоячи в парі з іншим гравцем.
Номер слайду 9
Удар занадто «затиснутий». Удар відбувається не «батогом», а скоріше «веслом». У таких гравців не розвинена гнучкість.
Номер слайду 10
Не зігнута кисть в момент удару. Гравець забуває зігнути кисть під потрібним кутом і проконтролювати напрямок м'яча пальцями. Такий м'яч часто відлітає в аут.
Номер слайду 11
Неправильна робота рук і ніг. Помилка, пов'язана з поганою гнучкістю гравця. Ноги розлітаються в сторони, зменшуючи висоту стрибка. Руки рухаються непередбачувано, від чого втрачається контроль над м'ячем.
Номер слайду 12
«Вимкнення» після удару. Після нанесення атакуючого удару, гравець часто розслабляється, але волейбол - одна з найбільш швидкий спортивних ігор. Нападнику можуть поставити вдалий блок або прийняти м'яч і швидко перекинути назад. Потрібно постійно залишатися в грі і бути готовим до всього, поки не прозвучить свисток судді.
Домашнє завдання
🤗Вітаю вас у другому півріччі👏
Бажаю успіхів та наполегливості💪
24.01.25.Синхронно.
Правила контролю та самоконтролю під час занять волейболом. Прийом та
передача двома руками знизу в парах через сітку.Різновиди бігу та ходьби.
Комплекс ЗРВ. Нападаючий удар із власного підкидання. Прийом та передача
двома руками знизу в парах через сітку Виконання завдання з саморозвитку
Прийом м'яча. Прийом м'яча знизу двома руками, застосовується для прийому подач, передач, для прийому нападаючих ударів і перебивання м'яча через сітку
Номер слайду 3
Передачу двома руками знизу найчастіше використовують для приймання силових і планеруючих подач. Вихідне положення — основна або низька стійка. Прямі руки витягують вперед, лікті максимально зближують. Тулуб тримається вертикально, руки працюють лише в плечових суглобах, м'яч приймається на передпліччя.
Номер слайду 4
Техніка виконання: Гравець робить глибокий випад до м'яча, одночасно підставляючи руки під м'яч. Руки випрямлені та напружені, кисті зімкнуті разом і відведені вниз. М'яч приймати на зведені передпліччя, розгорнуті назовні
Номер слайду 5
Звернути увагу на опускання кистей вниз. Це дозволить максимально випрямляти руки в ліктьових суглобах. Торкання м'яча припадає на передпліччя біля променезап'ясткових суглобів
Номер слайду 6
У вихідному положенні ноги зігнуті в колінних суглобах, тулуб незначно нахилений вперед, руки в ліктьових і променезап'ясткових суглобах випрямлені, кисті з'єднані в «замок» і розташовуються перпендикулярно траєкторії польоту м’яча. При наближенні м'яча ноги розгинаються разом з незначним рухом руками вперед-вгору
Номер слайду 7
Техніка виконання прийому м'яча збоку - знизу двома рукамизастосовується, коли немає часу для переміщення у бік прийому м'яча. Платформа прийому (передпліччя) кілька під кутом до підлоги,виконується крок в сторону ногою, ближче до польоту м'яча
Номер слайду 8
При передачі двома руками знизу слід виконувати деякий супровід м'яча руками. Руки повинні займати однакове, постійне положення. Найменше підвищення однієї передпліччя над іншим змінить напрямок відскоку м'яча
Номер слайду 9
Для правильного виконання прийому м’яча однією рукою у падінні, з перекатом на спину, гравець після переміщення приймає низьку стійку, відбиває м'яч, потім поступово відводить плечі назад, сідає на п'ятку ноги, групується й падає назад перекатом на спину. Для виконання перекату на спину після передачі з випадом убік, гравець повертає тулуб у напрямку витягнутої ноги перед ударом по м'ячу. Прийом м’яча однією рукою у падінні
Номер слайду 10
Для правильного виконання передачі слід своєчасно переміститися якомога ближче до траєкторії польоту м'яча, бажано перпендикулярно до неї. Якщо цього не вдається зробити, в окремих випадках м'яч можна приймати знизу однією рукою
Нападаючий удар - це технічно складний елемент волейболу. У сучасному волейболі нападаючий удар є одним з вирішальних елементів гри для більшості команд.
Номер слайду 3
Поширені помилкинападаючого удару. Запізнення при набігу на м'яч. Через що удар відбувається несвоєчасно або взагалі не відбувається. Такий удар найчастіше доводиться в сітку або в аут. Це дуже поширена помилка, головною причиною якої є невміння гравця зловити потрібний момент для удару.
Номер слайду 4
Іноді запізнювання відбувається через поганий пас сполучного. Виправити це можливо тільки регулярною практикою.
Номер слайду 5
Занадто швидкий набіг. Коли гравцеві кажуть, що він рухається до м'яча занадто повільно, він починає прискорюватися і підбігає під м'яч на цей раз дуже рано. Помилка також пов'язана з невмінням зловити момент удару.
Номер слайду 6
Гравець що б'є забігає під м'яч. Теж одна з найпопулярніших помилок. При розбігу створюється ілюзія підвищеного контролю, якщо забігти прямо під м'яч. Але це не так. Забігаючи під м'яч, ми втрачаємо простір для удару і контроль над м'ячем. Як правило, такі удари повністю непередбачувані: може вийти непогано, а може вийти сітка, аут або взагалі промах по м'ячу. Щоб уникати цієї помилки, тренуйтеся бити м'яч об стіну: контролюйте його так, щоб він знаходився на відстані витягнутої руки, яка прицілюється.
Номер слайду 7
Б'є зігнута рука . Помилка часто виникає через несвоєчасне забігу. Атакуючий пізно починає рух до м'яча і встигає вдарити по ньому тільки зігнутою рукою.
Номер слайду 8
Удар відбувається не по центру м'яча. По м'ячу б’ють не долонею, а пальцями, ребром або неповною частиною долоні. Також тренуйтеся бити м'яч об стіну, тренуйтеся, стоячи в парі з іншим гравцем.
Номер слайду 9
Удар занадто «затиснутий». Удар відбувається не «батогом», а скоріше «веслом». У таких гравців не розвинена гнучкість.
Номер слайду 10
Не зігнута кисть в момент удару. Гравець забуває зігнути кисть під потрібним кутом і проконтролювати напрямок м'яча пальцями. Такий м'яч часто відлітає в аут.
Номер слайду 11
Неправильна робота рук і ніг. Помилка, пов'язана з поганою гнучкістю гравця. Ноги розлітаються в сторони, зменшуючи висоту стрибка. Руки рухаються непередбачувано, від чого втрачається контроль над м'ячем.
Номер слайду 12
«Вимкнення» після удару. Після нанесення атакуючого удару, гравець часто розслабляється, але волейбол - одна з найбільш швидкий спортивних ігор. Нападнику можуть поставити вдалий блок або прийняти м'яч і швидко перекинути назад. Потрібно постійно залишатися в грі і бути готовим до всього, поки не прозвучить свисток судді.
Номер слайду 13
Дякую за увагу !!!
Домашнє завдання
Чекаю попередні роботи.
20.01.25.Асинхронно.
Різновиди бігу та ходьби. Комплекс ЗРВ Передача двома руками зверху за спину в
трійках. Виконання завдання з саморозвитку.Прийом та передача двома руками знизу
в парах через сітку. Прийом м’яча. Навчальна гра.
слайдів
Номер слайду 1
Передача м'яча зверху двома руками Застосовуються для прийому подач, передач для нападаючого удару і перебивання через сітку. Розрізняють такі способи передачі: двома руками в опорі, двома руками в стрибку, однією рукою в стрибку, двома руками у падінні і перекатом на спину.
Номер слайду 2
По напрямку (щодо передавального) передачі бувають: вперед, над собою, назад. По довжині: довгі через зону, короткі із зони в зону, укорочені в межах зони. По висоті траєкторії: високі - більше 2м, середні - до 2 м, низькі - до 1 м. Поєднання цих параметрів (довжини і висоти) визначають швидкість польоту м'яча при передачах (повільні, прискорені і швидкісні). Передачі можуть бути спрямовані близько до сітці - до 0,5 м і видалення від сітки більше 0,5 м
Номер слайду 3
Техніка передачі зверху двома руками вперед з опори
Номер слайду 4
Руки зігнуті в ліктях, лікті злегка розведені
Прийом м'яча знизу двома руками. Прийом м'яча знизу двома руками, застосовується для прийому подач, передач, і перебивання м'яча через сітку. Техніка виконання: переміщення до місця зустрічі з м'ячем кроком, стрибком або бігом у вихідне положення:- У вихідному положенні ноги зігнуті в колінних суглобах, тулуб незначно нахилений вперед, руки в ліктьових і променезап'ясткових суглобах випрямлені, кисті з'єднані в «замок» і розташовуються перпендикулярно траєкторії польоту м'яча- При наближенні м'яча ноги розгинаються разом з незначним рухом руками вперед-вгору - Удар по м'ячу виконують передпліччям,
Номер слайду 6
Підготовчі вправи: Комплекс підготовчих вправ для навчання прийому м'яча знизу двома руками включає: вправи для розвитку рухливості впроменезап'ясткових, ліктьових і плечових суглобах; сили м'язів плечового пояса; швидкості рухів на майданчику. Підвідні вправи:- Імітація прийому у вихідному положенні;- Імітація прийому після переміщення;- Підбиття м'яча однією рукою з відскоком від підлоги
Номер слайду 7
Прийом двома руками знизу найчастіше використовують для приймання силових і планеруючих подач. Вихідне положення — основна або низька стойка. Прямі руки витягують вперед, лікті максимально зближують. Одна рука стиснута в кулак, друга — охоплює його так, щоб його великі пальці були паралельними. Тулуб тримається вертикально, руки працюють лише в плечових суглобах, м'яч приймається на передпліччя.
Принцип верхнього прийому м'яча складається в діях: Вихідна позиція - стоячи рівно, на прісогнуто ногах, з винесеними вперед і вгору руками, зігнутими в ліктях. Під час прийому м'яча кисті повертаються долонями вгору, пальцями один до одного. Подача приймається трохи напруженими пальцями кистей, щільно охоплюють м'яч. Прийом м'яча відбувається на рівні особи. Для виштовхування м'яча в потрібному напрямку відбувається розпрямлення колінних, ліктьових і зап'ястних суглобів.
Номер слайду 10
ПРИЙОМ М'ЯЧА ОДНІЄЮ РУКОЮ ЗНИЗУ З ПОДАЛЬШИМ ПАДІННЯМСпосіб застосовується для того, щоб прийняти далекий м'яч, якщо ніяким іншим способом вже не дістати. Техніка виконання прийому: Гравець робить випад в сторону, з якої летить м'яч. При цьому виставляється вперед нога, яка знаходиться з стогони м'яча. Рука відводиться назад і готується до прийому м'яча пензлем з зігнутими пальцями. Після удару проводиться падіння в стогону випаду. Плечі підвертаються, і здійснюється перекочування через плече.
Номер слайду 11
Домашнє завдання..
3/25.
Піднімання тулуба, хто бажає
оцінку, чекаю фото вправи.
17.01.25.(синхронно).
Передача двома руками зверху в парах,через сітку.
Пересування різними способами в поєднанні з технічними прийомами.
Домашнє завдання.
Передача м’яча під час гри у волейбол. Передача м’яча - технічний прийом, за допомогою якого м’яч направляєтьсявище верхнього краю сітки для виконання нападаючого удару. Залежно від положення рук розрізняють передачі двома руками зверху ізнизу. Для забезпечення нападаючих дій застосовують в основному тільки передачідвома руками зверху. Успішне завершення нападаючих ударів залежить відправильної передачі м'яча.
Номер слайду 3
Техніка передачі м’яча. Передачу двома руками зверху можна виконувати з різних вихідних положень гравця, висота яких змінюється залежно від кута траєкторії польоту м’яча відносно майданчика. У кожному окремому випадку волейболіст приймає різні за висотою вихідні положення. Дуже важливо, щоб кожний гравець навчався точно«адресувати» м’яч, для цього необхідно правильно оволодіти технікою передачі м’яча.
Номер слайду 4
Обов’язковою умовою виконання передачі є своєчасний вихід до м’яча й правильне зайняття вихідного положення, а саме: руки зігнуті в ліктьових суглобах,кисті 15 см перед обличчям, пальці розведені, а великі пальці спрямовані на ніс,лікті - вниз і в сторони, ноги зігнуті в колінах і розставлені на ширину плечей, одна нога спереду, тулуб трохи нахилений вперед
Номер слайду 5
У момент передачі м’яча ноги й рукивипрямлюють, пальцями торкаються м’яча, зм’якшують поступовий рух, вони міцноохоплюють м’яч ззаду-знизу, утворюючи своєрідну «воронку». Основне навантаження при передачі падає на вказівні й середні пальці, решта пальців виконують допоміжну функцію.
Номер слайду 6
Передача виконується за рахунок погодженого розгинання ніг, тулуба і рук,при цьому м’ячу надається поступовий рух вгору-вперед. У заключній фазі передачі повністю розгинають ноги, тулуб і руки, а кисті супроводжують м’яч. Для виконання передачі над собою і назад гравець повинен зайняти положення так, щоб м’яч опинився над ним, поставити кисті рук над головою і за рахунок незначногопрогину в грудній частині хребта й відведення плечей назад виконати передачу
Номер слайду 7
Техніка передачі зверху двома руками назад в опорному положенні: Після переміщення положення стоп паралельно або одна стопа трохи попереду іншоїГолова відхилена назад (погляд вгору), кисті над головою Положення пальців рук на м'ячі таке ж, що і при передачі вперед В ударному русі випрямляються ноги з одночасним прогинанням в грудній і поперековій частинах тіла Далі руки піднімають, розгинаючи їх назад в ліктьових і плечових суглобах
Номер слайду 8
Різновидністю передачі двома руками зверху є передача в стрибку. Вона складна, тому що виконується в безопорному положенні. Після переміщення під м’яч гравець робить стрибок угору і піднімає зігнуті руки над головою. Передача в стрибку з імітацією нападаючого удару називається відкидом м’яча. В окремихвипадках передачу можна виконати однією рукою.
Номер слайду 9
Техніка виконання передач у стрибку вперед, назад і методика навчання ідентичні техніці виконання передач з опори, тільки торкання м'яча відбувається у верхній точці стрибка
Номер слайду 10
Інші види передач у волейболі:двома руками в стрибкувпереднад собою назадоднією рукою зверху. При передачах зараховується помилка якщо:гравець в якийсь момент затримує м'яч на пальцях, долонях, передпліччяхгравець притискає м'яч до сіткивідбувається захоплення, кидок, поштовх або прокат м'яча
Номер слайду 11
Практичні поради волейболістам. Пам’ятайте, що точна передача - основа всієї гри. Постійно вдосконалюйте першу і другу передачі. Готуючись до виконання передачі, враховуйте обстановку на своємумайданчику і на стороні суперника. Виконавши передачу м’яча, не стежте за ним, а негайно готуйтесь донаступаючих дій. Старайтесь виконувати всі передачі зверху з опорної стійки. Не передавайте м’яч у спину партнерові, передачу з глибини майданчиканамагайтесь спрямувати в зону нападу. Вчися бачити не тільки м’яч, а й весь майданчик. Спостерігати за грою -основа тактичного мислення.
Номер слайду 12
Дякую за увагу!
Техніка пересування містить у собі біг, стрибки,зупинки, повороти. Доцільне і раціональневикористання прийомів пересування, їхніх способів і різновидів дозволяє ефективно вирішувати тактичнізадачі як в атаці (відкривання для одержання м'яча,для відволікання супротивника і т.д.), так і в обороні(вибір позиції, закривання гравця і т.д.).
Домашнє завдання.
13.01.25. АСИНХРОННО.
Розпочинаємо нову тему,,
ВОЛЕЙБОЛ,,.
Біг зі зміною напрямку та швидкості за сигналом.
Історія волейболу. Правила техніки безпеки під час гри у волейбол. Правила гри.
На жаль, в домашніх умовах це нереально!!!!! Але ми ж справимося з будь-якими труднощами.
Я вам підготувала завдання. Будьте уважні. Вперед!!!
Завдання 1.
Роздивіться малюнок і запам'ятайте, що головне в спорті - дисципліна. Яка? Правильно! Залізна. Тож натисніть посилання під малюнком і послухайте рекомендації з організації простору та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ у домашніх умовах.
Ну, як? Почули достатньо корисної інформації? А що ви запам'ятали, перевіримо за допомогою тесту.
Завдання 2.
А зараз ми дивимось анімаційний мультфільм "Правила гри . Волейбол". Треба запамятати: кожна гра має свої правила. Їх виконують всі. Від цього залежить успішний виступ команди. Вивчаємо. Повторюємо. Систематизуємо.
Увага і дисципліна - золоті правила в спорті. До роботи! Нас чекає розминка.
Завдання 3.
Знайдіть зручне місце у вас вдома подалі від меблів і посуду. Перевірте безпечну відстань (руки в сторони і покрутитись). Видно екран? То натискайте посилання під малюнком.
Підсумок: на цьому уроці ми акцентували увагу на безпеці виконання фізичних вправ вдома, веселий танець розігрів мязи плечей та спини.
Від домашнього завдання , сьогодні відпочиваємо.
Бажаю веселих ,спокійних зимових канікул🎄🌲🎄
27.12.24.
Комплекс ЗРВ.
Узагальнення матеріалу.
Чудові вправи викладені на сайті WORKOUT
Розтяжка необхідна у повсякденному житті, навіть якщо ви не плануєте займатися спортом. Науково доведено, що регулярна розтяжка допомагає зменшити жорсткість м'язів, зняти біль, покращити гнучкість та зняти стрес. Є переваги в розтяжці розслаблених м'язів після сну та зняття будь-якої напруги, пов'язаної з тим, як ви спали. Це також чудовий спосіб вирівняти правильну поставу на наступний день.
Накривання м*яча. Боротьба за м*яч. Штрафний кидок.
Гра -квест.Домашнє завдання.
Гра-квест «Мандрівка з капітаном Врунгелем»
Квест-урок стимулює розвиток логічного мислення, привчає дітей розмірковувати над завданням, різнобічно оцінювати ситуацію, аналізувати інформацію з точки зору значимості, важливості та необхідності, дозволяє пов’язувати матеріал кількох предметів, залучаючи логіку і критичне мислення, виконувати фізичні вправи в контексті відшуканої інформації.
Завдання від матроса Фукса - вправи на уважність
Фукс дуже гарно розбирається в картах: на жаль, гральних, а не географічних. Та капітан Врунгель знайшов вихід. Ми також використаємо недолік на користь. На слайді за «кліком» з’являються обриси континентів. Виконуємо фізичні вправи, якщо бачимо:
1.Австралія – кенгуру. Якщо виникає загроза, сірий гігантський кенгуру може взяти висоту більш як три метри - вправи для ніг
2.Америка – кондор.Кондор Андский є більшим в розмаху крил аж до 3 метрів – вправи для рук
3.Африка – слон.Найбільша суходольна тварина на Землі досягає ваги до 7,5 т при висоті до 4 м – вправи П.Деннісона
4.Євразія – геодезичний знак географічного Центру Європи у селі Ділове, Закарпатської області, Україна – аплодисменти
Завдання від помічника Лома - вправи на силу
У старшого помічника Лома дуже багато обов’язків на кораблі і з усіма він класно вправляється, тому що сильний і витривалий. Ми приєднаємось до його тренувань з допомогою пляшки 1л і мотузки. На слайді за «кліком» з’являються обриси. Виконуємо фізичні вправи, якщо їх бачимо:
1.Обертаємо руками з мотузкою, наче штурвалом
2.Стрибки через мотузку
3.Перекладаємо пляшку з руки в руку
4.Присідаємо з пляшкою в руках над головою
Завдання від капітана Врунгеля - дихальні вправи
Старий «морський вовк» - видатна людина, але має шкідливу звичку, він палить люльку. Тому з капітаном ми виконаємо дихальні вправи. На слайді за «кліком» з’являються допоміжні предмети. Виконуємо фізичні вправи, якщо їх бачимо:
1.Відкриваємо вікно для свіжого повітря
2.Надуваємо повітряну кульку
3.Дмухаючи, утримуємо в повітрі поліетиленовий пакетик
4.Дмухаючи в трубочку, котимо тенісну кульку по тарілці
Завдання від Смайлика - рефлексія
Обери свою нагороду за сьогоднішній вклад в повернення з мандрівки
1.За увагу
2.За активність
3.За старанність
Успіхів у навчанні і міцного здоров"я!!!!
Домашнє завдання
16.12.24.Асинхронно.
Різновиди ходьби
Ходьба - це одна з основ людського існування. Вона схожа на рух, адже кожен день, годину, хвилину ми перебуваємо в рухомому стані. Завдяки цьому підтримується енергетичний баланс в організмі, стимулюють. Ходьба - це одна з основ людського існування. Вона схожа на рух, адже кожен день, годину, хвилину ми перебуваємо в рухомому стані. Завдяки цьому підтримується енергетичний баланс в організмі, стимулюються процеси, пов'язані з обміном речовин, і просто зміцнюється серцево-судинна і м'язова система. З часом люди перетворили ходьбу на щось більше, ніж просто прогулянки парком. Було придумано безліч засобів, щоб урізноманітнити на перший погляд монотонну, але корисну для здоров'я ходьбу. Вчені почали проводити експерименти і з'ясували, що можна ходити не тільки з користю для здоров'я, але і з метою його зміцнення і навіть поліпшення зовнішнього вигляду тіла.ся процеси, пов'язані з обміном речовин, і просто зміцнюється серцево-судинна і м'язова система. З часом люди перетворили ходьбу на щось більше, ніж просто прогулянки парком. Було придумано безліч засобів, щоб урізноманітнити на перший погляд монотонну, але корисну для здоров'я ходьбу. Вчені почали проводити експерименти і з'ясували, що можна ходити не тільки з користю для здоров'я, але і з метою його зміцнення і навіть поліпшення зовнішнього вигляду тіла.
Номер слайду 4
ВИДИ ХОДЬБИЗагалом розрізняють шість видів. Отже, перерахуємо їх:1. прогулянкова ходьба (швидкість її зазвичай менше 2 км на годину);2. ходьба в середньому темпі (при такому вигляді 3. пересування можна пройти 1 км за 10 хвилин);4. скандинавська ходьба зі спеціалізованими палицями;енерговитратна ходьба;5. спортивна ходьба (за 6-8 хвилин можна подолати 1 км);6. дуже швидка ходьба (швидкість такого виду більше 8 км на годину, домогтися таких результатів можна тільки за допомогою постійних тренувань)результатів можна тільки за поліпшення зовнішньоготонну, але корисну для здоров'я ходьбу. Вчені почали проводити експерименти і з'ясували, що можна ходити не тільки з користю для здоров'я, але і з метою його зміцнення і навіть поліпшення зовнішнього вигляду тіла.
Номер слайду 5
Техніка спортивної ходьби. При ходьбі всю масу свого тіла переносьте з найменшими зусиллями. Щоб зробити так, потрібно випрямити спину і опустити плечі (тобто їх розслабити). Ноги сильно не повинні бути напружені, але суглоби задіюйте повністю. Що стосується положення рук, так їх потрібно зігнути в ліктьових суглобах і рухати паралельно корпусу. Це дуже важливий аспект, оскільки за допомогою рук можна надавати більшу швидкість своїм крокам. Пензля сильно не напружуйте. Якщо хочете надати максимальну швидкість своєму пересуванню, зігніть руки в ліктях більше. Не забувайте про своє тулуб, яке має бути прямим, груди розправлені, а низ живота підтягнутий.
Номер слайду 6
Яка користь від ходьби?Всім відомо, що ходьба - це не тільки спосіб підтримки життєдіяльності і тонусу організму в цілому, це ще й спосіб схуднення. Який би ви ходьбою не займалися, будь-який її вид допомагає розвинути хорошу дихальну систему. Важливо не забувати дихати правильно, адже від цього залежить багато. Наприклад, те, як буде проходити метаболізм, швидко або повільно, зі збоями або без. Розгляньмо користь ходьби і перерахуймо деякі аспекти, які сприяють ходьбі.
Номер слайду 7
Зміцнення дихальної системи. Це перше, чим може допомогти вид фізичних навантажень, який ми розглядаємо сьогодні. Представляємо ряд дуже важливих правил дихання при ходьбі. Під час занять спортом необхідно дихати через ніс. Намагайтеся розвивати почуття ритму своїх кроків, поєднуючи з вдихом. Найкраще проводити фізичні навантаження далеко від доріг. Коли на вулиці температура нижче нуля градусів, то видих після вдиху слід виробляти через 2-3 кроки, щоб уникнути респіраторних захворювань. Для того щоб привчитися швидше до ритму своїх рухів, можна використовувати в якості помічника музичний плеєр. Не забувайте стежити за своїм пульсом. Через 10 хвилин після припинення інтенсивної ходьби не забудьте намацати його. Частота серцевих скорочень повинна повністю відновитися до цього тимчасового відрізку.
Люди полюбляють змагатися один з одним. Мабуть, справа в якихось природних інстинктах. Кожен хоче бути першим, залишивши суперників далеко позаду. Але існують змагання, в яких неможливо перемогти...
Домашнє завдання. Боржників чекаю,хто не зробив тест.
Хлопці та дівчата ,стрибки на скакалці.
06.12.24. Асинхронно.
Човниковий біг 4*9.
Серійні стрибки.
Домашнє завдання.
Човниковий біг (техніка виконання)
Човниковий біг - вид бігу, особливістю якого є проходження короткій дистанції в одному і зворотному напрямку кілька разів на максимальній швидкості. Довжина дистанції не перевищує 100 метрів, а частота збігів не більше 10 разів. Заняття човниковим бігом є важливою умовою повноцінного і гармонійного розвитку фізичної форми людини. Тому знайомство з даним видом спорту відбувається ще в школі. Найбільш поширеним є біг 4х9, який введений в нормативи з фізичної культури.
Існують наступні види човникового бігу: 4 × 9, 4х10, 3 × 10, 5 × 20, 10 × 10. Можливі й інші варіації частоти забігів і довжин відрізків, все залежить від того на що направлено вправу. При розвитку реакції, вибухової сили, відпрацювання поворотів або гальмування переважає частота збігів, а при розвитку витривалості і стартовою швидкості - довжина відрізків. Човниковий біг - це унікальна дисципліна, що вимагає від спортсмена поєднання максимально швидко пересування з різким гальмуванням. На відміну від інших видів бігового спорту, де значну роль для досягнення високих результатів відіграє спадковість фізичних якостей, в човниковому бігу вирішальна роль належить техніці і її правильного виконання.
Як правильно бігати: техніка виконання
потрібно забезпечити умови для дозволяє досягти високих результатів і уникнути травм. Техніка старту. Човниковий біг дозволяється стартувати з двох положень: високого і низького. Старт з низького положення можливий при наявності стартових колодок. Початкове положення: на передню колодку, встановлену на відстані 1,5 стопи від лінії старту, розташовується толчковая нога; на другу колодку, на відстані 1-1,5 стопи від передньої колодки, розташовується опорна нога, Кут нахилу у передній колодки 45-60 °, у задній 60-80 °. Відстань між колодками одно ширині стопи спортсмена. Руки спираються на землю, в ліктях вони повинні бути випрямлені, але не напружені, спина округла, плечі злегка падають вперед. За командою «Увага!» становище змінюється: спортсмен відриває коліно опорної ноги від землі, положення тазу має бути вище плечей і центр ваги зміщується на руки і поштовхову ногу. За командою «Руш!» спортсмен штовхається від опори, що дозволяє набрати максимальну швидкість, і починає рух. Старт з високого становища анітрохи не гірше низького, і дозволяє максимально ефективно виходити з положення старту. Початкове положення при високому старті нагадує положення ковзанярі: попереду опорна нога, позаду толчковая (махова), яка спирається на внутрішню частину гомілковостопного суглоба, з розворотом в 30 градусів. Корпус злегка нахилений вперед, руки зігнуті в ліктях, голова у вільному положенні, погляд спрямований вперед від лінії старту на 2-3 метра. Біг по дистанції. За дистанції рух відбувається на носках, це дозволяє розвивати швидкість з кожним кроком. Чим більше частота кроків, тим швидше буде відбуватися пересування.коліно якої стосується землі.Повороти. Швидкість - не головне в човниковому бігу. Для виконання поворотів спортсмен повинен володіти спритністю, щоб швидко знизити швидкість перед поворотом.
Важливо! Збільшення частоти руху рук дозволяє збільшити швидкість на короткий проміжок часу.
Метою стопорящего кроку, який відбувається перед поворотом, є зупинка і зміна руху. Даний крок вимагає ретельного відпрацювання за допомогою спеціальних вправ або під час рухливих ігор. Фініш. Після останнього повороту потрібно розвинути максимальну швидкість, підтримувати її до кінця відрізка і виконати фініш, витягаючи плечі вперед.
Різко зупинятися після пробіжки не варто, так як з'являється можливість оступитися або спіткнутися, краще пробігти ще кілька метрів зменшуючи швидкість.
Домашнє завдання. Стрибки на скакалці, а хто бажає оцінку, чекаю фото.
02.12.24.Синхронно.
Накривання м*яча .Штрафний кидок.
Домашня робота.
Номер слайду 1
Штрафний кидок у баскетболі
Номер слайду 2
Штрафний кидок в кільце в баскетболі вважається чудовою можливістю для команди. Він дозволяє без опору супротивника, зі зручної позиції, набрати від одного до трьох очок. Як правило, таке покарання призначається в тому випадку, якщо в момент, коли гравець кидає м'яч по кільцю, противник порушив проти нього правила. Якщо м'яч після фолу потрапив у кільце, очки зараховуються, і призначається один кидок у вигляді штрафу. В інших випадках – два рази
Номер слайду 3
Штрафний кидок, як і інші правила гри в баскетбол, був придуманий Джеймсом Нейсмитом в 1891 році.
Номер слайду 4
Область штрафного кидка – розширена в бік центру майданчика зона, що представляє собою півколо з центром, що лежить посередині лінії, з якої здійснюється штрафний кидок у баскетболі. Відстань від краю до краю штрафного є діметром цього півкола. Він же і наноситься з іншого боку лінії – в обмеженій зоні. Відмінність лише в тому, що з цієї сторони півколо наноситься пунктиром.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Техніка штрафного кидка. Перш ніж виконати кидок, потрібно розслабитися, опустити руки і вдихнути, подивившись на ціль.
Номер слайду 7
Потім не поспішаючи потрібно кинути м'яч. Краща стійка для вдалого кидка – ноги трохи зігнуті в колінах, а стопи розташовуються на ширині плечей. При цьому руки повинні тягнутися до кошика.
Розтяжка необхідна у повсякденному житті, навіть якщо ви не плануєте займатися спортом. Науково доведено, що регулярна розтяжка допомагає зменшити жорсткість м'язів, зняти біль, покращити гнучкість та зняти стрес. Є переваги в розтяжці розслаблених м'язів після сну та зняття будь-якої напруги, пов'язаної з тим, як ви спали. Це також чудовий спосіб вирівняти правильну поставу на наступний день.
При оволодінні навиками гри на заняттях з баскетболу доцільно дотримуватися наступної послідовності вивчення кидків:
– способам кидків з місця;
– кидкам однією рукою зверху (від плеча або від голови) в русі – після отримання м'яча від партнера та після ведення;
– основним способам кидка в стрибку;
– різновидам кидків в русі, після викрокування, після ведення і в стрибку.
Існує кілька способів виконання кидка з місця. Для кожного з них характерні свої особливості.
. ЯК САМОРЕАЛІЗУВАТИСЯ ТА СФОРМУВАТИ САМООЦІНКУ?Розвиток особистості — це процес становлення та формування людини під впливом зовнішніх і внутрішніх чинників, серед яких провідну роль відіграють цілеспрямоване виховання і навчання. Для того щоб розвиватися, особистість має працювати над собою. А для успішної роботи потрібна мотивація, яка допомагає людині самостійно обрати мету й напрям розвитку, сприяє її самореалізації. Самореалізуючись, людина розвиває власний потенціал, будує власну траєкторію розвитку, забезпечує власні потреби. Самореалізація допомагає вести більш щасливе та збалансоване життя. Самореалізація
Номер слайду 4
й натхненно, рости, розвиватись, удосконалюватися, рухатись уперед, ставити перед собою амбітні цілі й досягати їх. Мистецтво самореалізації дає змогу усвідомити й реалізувати свій особистий потенціал, спроможність жити динамічно Кожна людина має потребу в самореалізації, однак не всі усвідомлюють її значення. Самореалізація — це здатність людини пізнати себе та здійснити своє покликання. Як ти розумієш кожну зі складових самореалізації? Чому ці складові важливі?
Домашнє завдання. Написати цікаві факти про баскетбол, не менше 8 речень, від руки.
097 169-75-89.
11.11.24.Синхронно.
Прискорення.
Різновиди ходьби та бігу.
Домашнє завдання.
Для збереження досягнутої швидкості кожен бігун повинен знайти оптимальне співвідношення довжини і частоти кроків. Нога ставиться пружно на передню частину стопи активним загрібним рухом згори-вниз поблизу проекції ЗЦМТ. У фазі передньої опори відбувається невелике амортизаційне згинання ноги в коліні, стопа опускається на всю підошву. В момент закінчення відштовхування нога повністю випрямляється, голова тримається прямо. Руки рухаються вперед і назад-назовні, пальці напівзігнуті (рис.2.1).
Фінішування.Найбільш ефективним способом фінішування є різкий нахил грудьми вперед на останньому кроці чи нахил вперед з поворотом до фінішної лінії боком. Ці способи фінішування не можуть пришвидшити руху тіла бігуна вперед, але можуть наблизити момент перетинання тулубом фінішної лінії.
Наблизившись до фінішу, учень повинен намагатись зберегти довжину і частоту кроків, акцентуючи увагу на енергійних рухах рук. При цьому не можна відкидати голову назад, високо піднімаючи руки, зупинятись одразу після фінішування. Лінію фінішу необхідно пробігати так, ніби до неї залишається ще 5-10 м.
Дихання.Дихання під час бігу повинно бути природнім, ритмічним, але не глибоким. Умови бігових навантажень дають бігунам необмежені можливості досягти в процесі тренувань саме такого дихання з врахуванням індивідуальних особливостей. Дихання відбувається одночасно через ніс і рот або тільки через рот. З метою підвищення функцій дихання рекомендується акцентувати увагу на видиху, оскільки вдих відбувається автоматично і глибина його визначається повнотою видиху.
Засоби навчання техніки бігу на короткі дистанції
Домашнє завдання.
Чекаю попередні роботи.
08.11.24.Синхронно.
Ознаки перевтоми.
Допомога при обмороженні.
Кидки м'яча однією рукою. Гра.
Домашнє завдання 👇
Вивчення нового модуля починається з вивчення правил
Фізичні навантаження від спортивної ходьби є щадними, на відміну бігу. Однак користь від ходьби не поступається бігу.
Під час прогулянки нормалізуються артеріальний тиск і рівень цукру в крові, ходьба сприятливо діє на роботу суглобів і судин. Крім фізичної користі, такі тренування позитивно діють на психологічний стан: знімається розумове напруження і пригнічується стрес.
Різновиди ходьби. Відбирання м'яча вибиванням у випаді суперника. Двостороння гра.Примітка на канікули.
Домашнє завдання.
Роль нервової системи в процесі оволодіння руховими діями. Різновиди ходьби.
оздоровчий вплив на організм людини усвідомлювати, що орієнтування в просторі - необхідне вміння для людини, що забезпечує безпеку і збереження його життя і здоров'я.
1.
Рекомендації щодо рухової активності на канікулах
Ранок починається о 8 годині. Лунає бадьора музика, і ти готовий до нових звершень.
А всі, хто вже прокинувся, виконують зарядку. Є така собі - "Гімнастика пробудження" - на її виконання маємо 3-6 хвилин.
Вивчення фізичних вправ передбачає послідовне формування умінь та навичок виконувати окремі рухові дії. У чому ж суть рухових умінь і навичок? Що в них спільного і чим вони відрізняються? В теорії і методиці фізичного виховання розрізняють два рівні рухового уміння:
1) уміння виконувати окрему рухову дію (….., ……, ……). Його також називають умінням нижчого порядку;
2) уміння вищого порядку(….., ……, ……) або, як його часто називають, уміння виконувати цілісну рухову діяльність. До уміння вищого порядку також належать уміння здійснювати процес фізичного виховання з метою самовдосконалення
Техніка пересування і володіння з м'ячем. Жонглювання м'ячем ногою.
Легка́ атле́тика — олімпійський вид спорту, який об'єднує спортивні дисципліни, що включають змагання з бігу, стрибків, метань та спортивної ходьби. Найбільш розповсюдженими видами легкої атлетики є бігові та технічні дисципліни на стадіоні, біг по шосе,крос та спортивна ходьба.
Номер слайду 5
Наталія Добринська. Олімпійська чемпіонка з легкої атлетики. Пекін,
Домашнє завдання, буде на уроці.
14.10.24.Асинхронно.
№ 19.
Комплекс зрв. Відволікальні дії(фінти). Спортивні ігри.
ВЕДЕННЯ М'ЯЧА Футболіст повинен вивчити та використовувати всі способи ведення м'яча. Вибір способу ведення м'яча залежить від ігрових ситуації!. 2. ФІНТИ (ВІДВОЛІКАЛЬНІ ДІЇ) Фінти - відволікальні дії ногами та тулубом, які гравець застосовує з метою перехитрити суперника. 3. ВІДБИРАННЯ М'ЯЧА Умінням відбирати м'яч повинні володіти і захисники, і нападники. Крім знайомого тобі способу відбирання м'яча вибиванням, існують ще й інші способи.
Домашнє завдання. Чекаю боржників з попердніми роботами🤔
Привітики 🌈
11.10.24.Асинхронно.
№17/18.
Комплекс ЗРВ
Різновиди ходьби та бігу
Човниковий біг
Домашнє завдання 👇
Домашнє завдання. Боржників, чекаю з попередніми роботами 🙃
07.10.24.Синхронно
№ 16.
Комплекс ЗРВ.
Стрибки з місця і з розбігу ударами головою чи ногою по м'ячу.
Домашнє завдання.
Удари по м’ячу головою
Удари по м’ячу головою виконуються тільки в футболі. Гра головою є невід’ємною частиною футбольного матчу.
Удари по м'ячу середньою частиною лоба
Щоб повноцінно провести гру у футбол, слід уміти робити удар головою по м'ячу як в атаці, так і в захисті. Техніка ударів по м'ячу головою найскладніша в футболі, тому тобі знадобляться терпіння та сміливість в опануванні тренувальних вправ. Атакуй м'яч з відкритими очима, удар роби серединою лоба. Зроби крок уперед і зігни ноги в колінах. Коли м'яч летить, дивись на нього. Удар по м'ячу роби лобом. Удар іншою частиною голови може бути небезпечним. Коли відбиваєш м'яч, напружуй м'язи шиї, і щоб послати його в потрібному напрямку. Колона гравців шикується навпроти ведучого з м'ячем на відстані 2-3 м від нього. Ведучий кидає м'яч знизу першому в колоні, той повинен повернути йому м'яч точним ударом голови. Після цього перший гравець (який уже виконав удар) стає на коліна, а ведучий кидає з-за голови м'яч наступному гравцю, який повторює всі дії першого та пригинається, тримаючи голову прямо.
Удари по м’ячу головою виконуються тільки в футболі. Гра головою є невід’ємною частиною футбольного матчу.
Удари по м'ячу середньою частиною лоба
Щоб повноцінно провести гру у футбол, слід уміти робити удар головою по м'ячу як в атаці, так і в захисті. Техніка ударів по м'ячу головою найскладніша в футболі, тому тобі знадобляться терпіння та сміливість в опануванні тренувальних вправ. Атакуй м'яч з відкритими очима, удар роби серединою лоба. Зроби крок уперед і зігни ноги в колінах. Коли м'яч летить, дивись на нього. Удар по м'ячу роби лобом. Удар іншою частиною голови може бути небезпечним. Коли відбиваєш м'яч, напружуй м'язи шиї, і щоб послати його в потрібному напрямку. Колона гравців шикується навпроти ведучого з м'ячем на відстані 2-3 м від нього. Ведучий кидає м'яч знизу першому в колоні, той повинен повернути йому м'яч точним ударом голови. Після цього перший гравець (який уже виконав удар) стає на коліна, а ведучий кидає з-за голови м'яч наступному гравцю, який повторює всі дії першого та пригинається, тримаючи голову прямо.
Коли всі гравці в колоні виконають удари головою, ведучий стає першим у колоні, а останній гравець стає ведучим. Гра триває доти, поки всі гравці спробують себе в ролі ведучого
Удари по м’ячу на точність
Гравець має підкинути м’яч для удару головою, б’є його після відскоку від стіни ловить. Потім прагне двічі поспіль (не торкаючись руками) вдарити м’яч у стінку. З кожним разом кількість ударів треба збільшувати.Гравець тримає м'яч вище голови партнера, який стоїть перед ним. Партнер, стрибаючи, б'є по м'ячу головою. Після 6 стрибків гравці міняються місцями.
Коли навчишся виконувати удар по м'ячу головою з місця, починай освоювати такий удар з розбігу.
Домашнє завдання на сьогодні.
Дівчата та хлопчики, піднімання тулуба💪
04.10.24. Асинхронно.
№ 14/15.
Комплекс ЗРВ
Прискорення та ривки з м'ячем.
30.09.24.Синхронно.
№ 13.
Повільний біг. Комплекс ЗРВ. Техніка безпеки на уроках футболу. Українські та зарубіжні футбольні клуби.
Домашнє завдання.
Домашнє завдання. Склади кросворд (коротенький), про легку атлетику, чекаю у вайбері.
Привіт 🤗
27.09.24.Асинхронно.
№ 11/12.
Різновиди ходьби та бігу.
Метання мяча.
Комплекс ЗРВ.
Гра. На увагу.
Домашнє завдання на сьогодні.
Хлопчики та дівчатка стрибки на скакалці.
Привіт 🤗
На цьому тижні у нас свято,, День спорту''
Умови та завдання будуть на уроці 🤔
23.09.24.Синхронно.
№ 10.
Різновиди ходьби та бігу.
Рівномірний біг до 1000 м.
Вправи для відновлення дихання.
Номер слайду 7
Глибокий вдих Частковий видих і затримка дихання Ще видих і затримка дихання. До кінця видихнути повітря7 Дихання для йогиглибоко вдихніть через ніс;ненадовго затримайте дихання, після чого через рот видихніть невелику порцію повітря. Постарайтеся при цьому тримати губи в зімкнутому стані «трубочкою» й не роздмухувати щоки;затримайте подих на кілька секунд і знову видихніть невелику порцію повітря;робіть цю процедуру доти, поки все скупчене повітря не буде видихнуте з ваших легенів;зробіть вільний вдих-видих. І повторіть вправу.
повторіть вправу.
Номер слайду 8
видихвиконувати вправу краще лежачи на спині;покладіть одну руку на живіт, а другу на груди, щоби контролювати їхні рух;розслабтеся і зробіть видих;вдихна вдиху поступово наповнюйте та випинайте живіт;не напружуйте живіт, він повинен підніматися за рахунок повітря;тривалий видих починайте з живота та повністю видихайте все повітря з живота та грудної клітки;під час вдиху та видиху рухатися повинна рука на животі. Дихання животом (комплекс О. Стрельнікової)Діафрагмальне дихання є базовою вправою. Воно впливає на найбільший м'яз — діафрагму, що розділяє грудну клітку та черевну порожнину, а також м'язи преса та всі міжреберні м'язи.8
Домашнє завдання!
Врави для спини 👇
Привітики 🤗
20.09.24.Синхронно.
№ 8/9.👇
Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг на короткі дистанції 60 м.
Стрибки у довженну з місця. Гра. На увагу.
9. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вплив занять фізичними вправами на
основі системи та функції організму.
документа.
Домашнє завдання.
Боржників чекаю з попередніми роботами💪
16.09.24.Асинхронно.
№ 7.
Біг на короткі дистанції.
Виконання завдання з саморозвитку 👇
Добрий день, мої любі 🌈
З’являється бажання змінити себе і пустити життя по іншому руслу. Виникає потреба в отриманні нових знань, умінь, вражень, випробуванні своїх сил, можливостей у незвичних ситуаціях. Подібні думки і прагнення підтверджують те, що ваша особистість вимагає саморозвитку.
Але одного бажання для такої трансформації недостатньо. Необхідно розуміти, куди рухатися і з чого почати саморозвиток, щоб процес пошуку себе не перетворився на даремну втрату душевних сил і енергії.
Змінити себе і своє життя можливо в будь-якому віці. Ви самі зрозумієте, що цей переломний момент настав і не залишається іншого шляху, крім як зайнятися саморозвитком. Зовнішні або внутрішні причини рано чи пізно підштовхнуть до необхідності кардинальних змін, які неможливі без роботи над собою.
Позначення цілей
Як орієнтир необхідно використовувати план саморозвитку особистості, що включає цілі, яких би ви хотіли досягти. Вихідна точка - ваші сьогоднішні знання, вміння, досвід і можливості.
Кінцевий пункт - мета, яка найбільш бажана і важлива. Продумайте проміжні етапи, які допоможуть наблизитися до мети. У план необхідно вносити корективи, у міру накопичення багажу знань, знайомств, зміни підходів, появи нових обставин.
Самоорганізація і позитивний настрій
Необхідно відразу налаштуватися, що почати саморозвиток і самовдосконалення досить легко. Складно не зійти з цього шляху при відсутності швидкого прогресу і відчутних результатів. Щоб змінити себе і своє життя, необхідні сила волі, самоорганізація і позитивне мислення.
Взялися за роботу або навчання, які повинні наблизити вас до мети - робіть все старанно і якісно. Якщо отримали відмову, погану оцінку, негативний результат, то це не привід визнати свою нікчемність і засмутитися.
Засвоєний поганий досвід дасть згодом позитивний результат. Пробуйте знову, стукайте в інші двері, переймайте досвід, спостерігайте, вчіться, просите про допомогу. Намагайтеся у всьому знайти позитив, вірте в себе.
Домашнє завдання на сьогодні.
Намалюй улюблений свій вид спорту(чекаю у вайбері).
13.09.24.Синхронно.
Привітики 🤗
№ 5/6.Кроки до виконання 👇
1.Зовнішні ознаки втоми.
2.Метання м'яча на дальність.
3.Біг на 1000 і 1500 м. 👇
Перевтома, її механізми, ступінь розвитку та засоби профілактики.
Номер слайду 2
Праця - фізіологічний процес витрачання людської енергії. Надмірні фізичні та нервово-психічні перевантаження зумовлюють зміни у фізіологічному та психічному станах працівника, призводять до розвитку втоми та перевтоми.
Номер слайду 3
Втома – це сукупність тимчасових змін у фізіологічному та психологічному стані лю- дини, які з’являються внаслідок напруженої чи тривалої праці і призводять до погіршення її кількісних і якісних показників, нещасних випадків. Залежно від характеру вихідного функціонального стану працівника втома може досягати різної глибини, переходити у хронічну втому або перевтому. Перевтома - це сукупність стійких несприятливих для здоров’я працівників функціональних зрушень в організмі, які виникають внаслідок накопичення втоми. В основі перевтоми лежить перенапруга збуджувального чи гальмового процесів, порушення їхнього співвідношення в корі великих півкуль головного мозку. Основною відмінністю втоми від перевтоми є зворотність зрушень при втомі і неповна зворотність їх при перевтомі. При перевтомі період оптимальної працездатності скорочується.
Номер слайду 4
Домашнє завдання на сьогодні.
Зніми фото, або відео. Вашої улюбленої фіз вправи, та отримай гарну оцінку.
Чекаю у вайбері 💪
09.09.24.Асинхронно.
№ 4.Особливості бігу на короткі, середні та довгі
дистанції. Біг на 30 м.
ЗРВ.
Привітики🤗
06.09.24. Синхронно.
Урок № 2/3.
Додаткова інформація для самостійних і допитливих учнів
Сьогодні ми з вами розпочинаємо тему,, Легка Атлетика ''. Урок № 1.
Кроки до виконання 👇
🌷Правила техніки безпеки під час занять легкою атлетикою.
🌷Опрацюйте теоретичний матеріал
🌷Перегляньте відео 👇
Номер слайду 2
Вiдкритi спортивні майданчики повинні бути розміщені в спортивній зоні на відстані не менш як 10м від навчальних корпусів. Спортивна зона пришкільної ділянки повинна мати огорожу за периметром заввишки 0,5- 0,8м дозволяється як огорожу використовувати рослини з неотруйними, неколючими i не запиленими плодами. Майданчики не можна огороджувати канавами, влаштовувати дерев’яні або цегляні бровки. Не менше ніж на 2 метри від майданчика не повинно бути дерев, стовпів, парканів та інших предметів, що можуть спричинити травму. Бiговi доріжки повинні бути спеціально обладнані. Доріжка повинна продовжуватися не менше 15м після фiнiшу. Загальні вимоги:
Номер слайду 3
Ями для стрибків повинні бути наповнені піском, розпушеним на глибину 20-40см. Пісок повинен бути чистим i розрівняним. Місця, призначені для метання спортивних снарядів, розміщуються на такій мiсцевостi, яка добре проглядається на значній вiдстанi від громадських місць (тротуарів, доріг). Під час сильного вітру, низької температури i підвищеної вологості треба збільшувати час, відведений на розминку перед виконанням легкоатлетичних вправ. Взуття учнів має бути на пiдошвi, що виключає ковзання, щільно облягає ногу. Під час проведення занять з метання не дозволяється перебувати в зоні кидка, перетинати цю зону. Забороняється виконувати довiльнi кидання, залишати без нагляду спортивний інвентар для поштовхів i метання, зокрема інвентар, який не використовується в цей момент на уроці. Зберігати i переносити інвентар можна тільки в спеціальних укладках.
Номер слайду 4
Вимоги безпеки перед початком занять: Ретельно розпушуйте пісок у ямі для стрибків у довжину i висоту. Перед початком метання гранати, м’яча подивіться, чи немає людей у напрямку метання. Граблі після розпушування піску покладіть збоку зубцями вниз. Перед стрибками покладіть під п’яти гумові прокладки. Перед метанням м’яча, гранати у мокру погоду витирайте їх ганчіркою.
Номер слайду 5
Вимоги безпеки під час занять. Під час бігу. Під час групового старту на короткі дистанції бiжiть тільки своєю доріжкою. Виключити різку миттєву зупинку. В бігу на довгу дистанцію у повільному темпі не розмовляти, в кросі, де нерівна місцевість (камінці, дерева, які лежать, кущі) долати з підвищеною увагою. Не бігти по біговій доріжці за годинниковою стрілкою.
Номер слайду 6
Під час стрибків. Ретельно розпушуйте пісок у стрибковій ямі – мiсцi приземлення. Не приземляйтеся на руки. Спочатку, ніж виконувати стрибки, треба перевірити правильність того, як положенні гімнастичні мати на місці приземлення. Якщо стрибки виконуються на спортивному майданчику потрібно перевірити готовність ями для стрибків (пісок повинен бути рихлим і рівним, брусок для відштовхування не повинен бути вище рівня землі). Будь - який стрибок виконується після того, як попередній учень покине місце приземлення.
Номер слайду 7
Під час метання. Не подавайте м’яч, гранату кидком. Будьте особливо уважними, виконуючи вправи з метання. Не стійте під час групових занять праворуч від метальника, не ходіть за знаряддям без дозволу вчителя. Метання виконується тільки в тому напрямі, який вказав вчитель. Не можна метати м'ячі і гранати в той час, коли учні збирають їх.
Номер слайду 8
Вимоги безпеки після закінчення занять: Після занять ретельно вимийте руки з милом. Якщо під час занять з’явилась біль у руках, почервоніння шкіри або натерті місця на долонях, припиніть заняття i зверніться за порадою до вчителя, лікаря, медичної сестри. Забрати зі спортивного майданчика спортінвентар (граблі, лопати, м’ячі і т.п.) у складські приміщення. Вивести школярів зі спортивного майданчика до роздягальні (класу).
Номер слайду 9
Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях: У разі отримання травми, погіршення самопочуття учень повинен негайно повідомити вчителя. У разі отримання травми вчитель повинен надати першу медичну допомогу та звернутись до лікаря. У разі отримання важких травм викликати швидку медичну допомогу за телефоном – 103.
Немає коментарів:
Дописати коментар