🌷Заочники 7-а,б,в. (2024-2025)🌷


Посилання на урок





Нехай новий навчальний рік буде кращим за попередній і всі ваші бажання стануть реальністю! Вітаю🌈

0
Загальнонаціональна хвилина мовчання 9.00
03-04.25

вигляду завантаженого документа.


31.01.25
Номер слайду 

Ліберо. Ліберо (від італ. Libero-«вільний») – гравець захисту. Головним обов'язком ліберо є прийом подач, атакуючих ударів противника, страхування під час атаки своєї команди, прийом складних та нестандартних м'ячів. Ліберо мають цілий ряд обмежень. Приміром ліберо не дозволяється подавати, блокуавти або атакувати коли м’яч вище верхнього краю сітки. Він повинен мати форму відмінного кольору. Ліберо є, так би мовити, «воротарем» команди. Саме амплуа ліберо надає можливість грати у професіональний волейбол спортсменам невисокого зросту.

Номер слайду 10

Основні тактичні комбінації в нападіКомбінація «ХВИЛЯ»Обігрування блока суперника з використанням всієї довжини сітки по різниці часу виконання нападаючого удару двома (трьома) гравцями першого та другого темпу.

Номер слайду 11

Основні тактичні комбінації в нападіКомбінація «ХРЕСТ»Комбінація побудована на обігруванні блока суперникапо різниці часу атакидвома гравцями першого та другого темпу, характерна наявністю перетинанняшляхів переміщення цих гравців.

Номер слайду 12

Основні тактичні комбінації в нападіКомбінація «ЕШЕЛОН»Комбінація побудована на обігруванні блока суперника по різниці часу атакидвома гравцями першого та другого темпу:коли гравець першого темпу виходить до сітки і демонструє імітацію атаки;а гравець другого темпу виходить на місце дещо віддалене від сітки «за спину» гравця першого темпу, звідки й атакує.

Номер слайду 13

Основні тактичні комбінації в нападіКомбінація «ПАЙП»


30.01.25.

Баскетбол - одна із самих популярних ігор у багатьох країнах світу. В Україні баскетбол займає почесне друге місця після такої народної гри як футбол.   Для неї характерні різноманітні рухи: ходьба, біг, зупинки, повороти, стрибки, кидки і ведення м'яча, здійснювані в єдиноборстві із суперниками. Такі різноманітні рухи сприяють поліпшенню обміну речовин, діяльності всіх систем організму, формують координацію.

Номер слайду 3

1. Стоячи на місці. Ведення кругом корпуса. 2. Стоячи на місці. Ведення навкруги і між ногами. 3. Стоячи на місці. Різновисоке ведення. Декілька ударів с висотою відскока 60-80 см и сразу ж перехід на низьке ведення с висотою відскока 10-15 см. 4. Стоячи на місці. Дуже часте низьке ведення поперемінно лівою и правою рукою. 5. Стоячи на місці. Ведення двох мячів. 6. Стоячи на місці. Ведення трьох-чотирьох мячів. Ведення м'яча

Номер слайду 4

7. Сидячи на лавочці. Дуже низьке ведення, висота відскока не больше 5-7 см від пола. 8. Сидячи на лавочці. Ведення мяча під витянутими вперед ногами в бистрому темпі. 9. Біг на носках з веденням мяча. 10. Біг на пятках з веденням мяча. 11. Біг на краях стопи з веденням мяча. 12. Біг в напівприсіді з веденням мяча.

Номер слайду 5

13.Рух у присіді з веденням м'яча. 14. Спортивна ходьба з веденням м'яча. 15. Рівномірний біг з поворотами і веденням м'яча. 16. Біг спиною вперед і веденням м'яча. 17. Біг приставними кроками: м'яч проходить між ногами на кожен крок. 18. Рух з поперемінними стрибками з ноги на ногу і з веденням м'яча.

Номер слайду 6

Кидки в кільце 1. Кидки з-під щита. Гравці шикуються у дві колони. В кожній колоні по два- три м'яча . Після ведення головний гравець закидає м'яч і передає його у свою колону. Потім переходить у хвіст колони. 2. Кидки з-під кільця з перешкодами. Гравець віддає м'яч тренеру, розбігається до кільця ,отримує передачу назад, робить два кроки і кидає в кільце. Задача: при кидку максимально випригнуть вверх. Вправа виховує у гравців бажання закінчувать кидок найвищій точці прижка. 3. Кидки з середньої дистанції без супротиву. Гравець веде м'яч від центра поля до лінії штрафного кидка, виконує кидок в стрибку, іде на підбір, у випадку промаха добиває м'яч в кільце, знову підбирає м'яч і з веденням вертається до лінії штрафного кидка.

Номер слайду 7

4. Теж саме, що і впр. 3 , але ведення починається з лицевої лінії до лінії штрафного кидка і кидок виконується з поворотом 180*. 5. Теж саме, що і впр. 3 , але кидок виконується з відстані 5-6-8м., з різних точок. 6. Теж саме, що і впр. 5 , але після виконання передачі від стіни.

Номер слайду 8

Розвиток швидкісно-силових якостей: 1. Стрибки з місця, торкаючись підвішеного м'яча, ривок на 5-6м. З завданням прийняти захисну стійку в заданій точці майданчика. 2. Стрибки поштовхом двох ніг з високим підніманням стегна і просування вперед – ривок на 15-20м., зупинка в 2 кроки, прийняти стійку для ловіння м'яча. 3. те саме ,що вправа 2, але стрибки вигнувшись з глибокого присіду, з просуванням вперед. 4. Стрибки через гімнастичну лаву поштовхом двох ніг - прискорення 5-6м. Для оволодіння м'ячем, який лежить на баскетбольному майданчику. 5. Те саме , що вправа 4 ,але ривок для оволодіння підкинутим м'ячем або тим, що рухається.

Номер слайду 9

6. Стрибки на правій до середньої лінії – назад на лівій-швидкісне пересування приставними кроками у паралельній захисній стійці по трикутнику, квадрату або по периметру 3- секундної зони. 7. Те саме , що вправа 6 , але швидкісні пересування приставними кроками в захисній стійці обличчям і спиною вперед. Організаційно-методичні вказівки:Кількість стрибків у кожній вправі з урахуванням рівня підготовленості учнів, кількість повторень вправ одної серії 5-6 разів. Інтервали відпочинку між вправами 1-2хв. І між серіями до 5 хв. При виконанні вправ концентрувати увагу на правильному виконанні технічних прийомів гри з баскетболу. Для стимулювання виконання вправ із стрибками і пересуваннями використовувати змагальний метод.

Номер слайду 10

Поєднання розвитку координаційних здібностей і швидкості: 1. З положення сидячи на підлозі біг по гімнастичній лаві - ривок на 5-6м.- зупинка в 2 кроки з виконанням захисної стійки. 2. Після прискорення пролізти в гімнастичний обруч в зворотньому напрямку оббігти обруч і пересуватися приставними кроками в захисній стійці. 3. Із захисної стійки ривок на 15-20м. Залізти на гімнастичну стінку, опуститися вниз – біг спиною вперед на вихідну позицію – швидкісне пересування приставними кроками в захисній стійці у районі штрафного кидка – вибити м'яч знизу у суперника , який виконує дії нападаючого.

Номер слайду 11

Виконання вправ за зоровим або звуковим сигналом. Варіювати завдання в залежності від сигналу. Треба періодично змінювати відстань прискорених пересувань в мажах 5-20м. Під час виконання вправ вказувати учням на типові помилки і добиватися їх виправлення. Організаційно-методичні вказівки:

Номер слайду 12

Поєднання розвитку швидкості і сили. 1. Біг на місці з високим підніманням стегна – ривок до середньої лінії майданчика – зупинка в 2 кроки – в упорі лежачи на підлозі . 2. Швидкісне пересування приставним кроком в стійці захисника в трикутнику – ривок для оволодіння м'ячем, що котиться – повороти з м'ячем( вперед, назад) – покласти м'яч на підлогу – біг спиною вперед на вихідну позицію – в положенні упора лежачи на підлозі, згинання та розгинання рук. 3. Біг вперед із захльостом гомілки назад до гімнастичної стінки, зупинка стрибком - упор присівши – перекат на спину піднімання і опускання тулуба( ноги прямі під рейкою, руки за голову).

Номер слайду 13

4. З положення стійки захисника ривок із зміною напрямку руху між стійками, які розташовані на майданчику – зупинка стрибком – взяти набивного м'яча , який лежить на підлозі присісти з м'ячем над головою – покласти м'яч на місце – біг спиною вперед із зміною напрямку руху між стійками - в упорі лежачи позаду на гімнастичній лаві згинання та розгинання рук. Організаційно – методичні вказівки: силові вправи для мязів рук і живота виконувати з індивідуальним навантаженням в обсязі 90-96% від максимального можливого для кожного учня. Бігові вправи необхідно виконувати з установкою на максимальну частоту рухів. Між серіями треба виконувати завдання на розслаблення.

Номер слайду 14

Удачної гри

Залишити відгук до розробки


29.01.25.

Презентація знайомить здобувачів освіти з рекомендаціями з техніки безпеки під час занять доджболом.
Перегляд файлу

imageimageДОДЖБОЛ

imageimageimageimageimageПравила безпеки на ігровому майданчику

Спортивна форма у техниці безпеки

imageimageУс учасники повинн носити в дпов дне спортивне взуття (наприклад, крос вки на плоск й гумов й п дошв . яка є цупкою). Взуття повинно бути обов’язково за розм ром. Гравцям без належного взуття не дозволяється грати. Перед початком гри сл д зняти все зайве (годинники, прикраси, як-от сережки та каблучки).

Сл дкувати, щоб на одяз  та в кишенях  не було гострих предмет в.

Залишити у роздягальн й шафц смартфон чи планшет.

Обов’язково збирати волосся. Не з бране в пучок чи “шишечку“ волосся може загрожувати травмуванням.

Як зробити доджбол безпечним?

Використовуйте м’як м’яч чи предмети, що їх зам нюють (наприклад:  губки, пляжн м’яч , спец альн  м’яч для доджболу).

imageimage

image

imageimageНе використовувати м’яч , що непризначен для цього (волейбольн , баскетбольн , гандбольн , футбольн - заборонен ). Волейбольн , футбольн м’яч та нав ть гумов м’яч для грових майданчик в (також в дом як «чотири квадратн » м’яч ) можуть поранити гравц в, коли їх кидають з великою швидк стю. Заняття та гри проводити т льки на р вн й

п 


27-28
Номер слайду 1

Стрибкові вправи7 клас

Номер слайду 2

Користь. Стрибкові вправи загальнозміцнююче впливають на багато систем організму. В першу чергу — дихальну і серцеву. При правильній техніці виконання вони виявляються корисні для здоров’я, фігури і поліпшення фізичних показників:зміцнюють серце;сприяють схудненню, завдяки інтенсивному спалюванню калорій;покращують роботу легенів;підвищують витривалість;прискорюють обмін речовин;нарощують м’язи;усувають апельсинову кірку.

Номер слайду 3

Протипоказання. Так як стрибки і стрибкові вправи відносяться до одних з найбільш травмонебезпечних, існує список протипоказань для їх виконання:поганий зір, починаючи з -7, а також відшарування сітківки ока;варикоз, будь-які проблеми з тиском і кровообігом;бронхіальна астма;мігрень;ожиріння;серцева недостатність, наявність кардіостимулятора;ниркова недостатність;захворювання опорно-рухового апарату;недавно проведені хірургічні операції, травми.

Номер слайду 4

РекомендаціїЗнизити травмоопасность дозволяє правильна техніка виконання вправ. Незважаючи на їхню розмаїтість, є кілька загальних моментів, які потрібно дотримуватися: Не піднімати голову вгору і не опускати вниз (не дивитися під ноги). Погляд направлений строго вперед, перед собою. Спина пряма. Поштовхової повинна бути вся стопа, а не тільки п’яти — так їх можна травмувати. Приземлення спочатку — на шкарпетки, потім — на всю стопу. Стрибок вгору — вдих носом, приземлення — видих ротом. При появі хрускоту, болю, дискомфорту (в будь-якій частині тіла), задишки, потемнении в очах тренування слід припинити.

Номер слайду 5

Види. Усі стрибкові вправи діляться на три великі групи. Загальні — ті, які використовуються в різних загальнозміцнюючих комплексах. Вони сприяють схудненню і покращують роботу легенів і серця. До них належать стрибки:зі скакалкою;на місці на одній або двох ногах;на батуті;на фітболі;у русі вперед;піднесення й назад (зі лавкою, колодою, тумбою, кубом);різні види прискоков (приставних кроків).

Номер слайду 6

Є спеціальні стрибкові вправи, які використовуються виключно для підготовки професійних спортсменів (легкоатлетів, спринтерів, боксерів, баскетболістів):степ-апи;випалювання;різні «жаби» і «блохи»;многоскоки;з партнером;боксерські стрибки;з обтяженнями (гантелями і штангою).

Номер слайду 7

Є спеціальні комплекси стрибків для розминки. Наприклад, на скакалці:класичні стрибки через скакалку;обертання скакалки у зворотному напрямку;на одній нозі, чергуючи їх;з підйомом колін до грудей;з перехресним розташуванням ніг;подвійне прокручування скакалки.

Номер слайду 8

Комплекси. Загальнозміцнюючий комплекс. З місця в довжину, відштовхуючись обома ногами. Можна виконувати боком або з поворотами. Потрійні або пятерные, відштовхуючись обома ногами або однієї. Пересуваючись вперед на носочках. Пересуваючись вперед по сходах (і вгору, і вниз). На одній нозі, утримуючи другу за гомілку то ззаду, то спереду. Підтягуючи коліна якомога вище — до грудей. Вгору полуприседа або присідання. На місці, з підйомом рук вгору і хлопком над головою, поєднуючи, то розставляючи стопи. Серії стрибків вгору з місця або з розбігу, мета — взяти висить над головою предмет.

Номер слайду 9

Комплекс вправ з партнером. Стрибаючи на одній нозі, штовхати плечем партнера (так звані «півнячі бої». Стрибаючи на одній нозі, наздогнати партнера («салки»). Тримаючись за руки з партнером, стрибати в різні сторони присяд. В присяд рухатися з партнером боком в одному напрямку. Попередню вправу, але при цьому перекидаючи один одному м’яч поштовхом від грудей.

Номер слайду 10

Комплекс для професіоналів. Пружиниста інтенсивна ходьба, тримаючи на плечах штангу. Пересування вперед прискоками, тримаючи на плечах штангу. Підйом на узвишшя і назад, тримаючи на плечах штангу. Стрибковий ривок штанги з полуприседа. Лежачи на спині в тренажері інтенсивні поштовхи ногами рухомого вантажу. Підскоки з просуванням уперед, тримаючи в руках гантелі.Імітація боксерських нападаючих ударів в стрибку. Через бар’єри.

Номер слайду 11

Комплекс з стійкими підвищеннями (зі лавкою, колодою, тумбою)Стрибок на піднесення, назад — з поворотом на 180°.«В глибину»: з узвишшя і назад.«В глибину»: на піднесення, а назад — стрибки в довжину. На піднесення, а назад — стрибаючи вгору, у в


24.01.25.

Прийом м'яча – це технічний прийом гри, який використовується з метою прийняти його та довести до пасуючого. Виділяють прийом подачі, прийом в захисті і прийом-передача. В сучасному волейболі використовуються такі способи прийому м'яча: двома руками знизу, двома руками зверху, однією рукою знизу у падінні.

23.01.25.

Методика вивчення техніки гри в баскетбол

Техніка гри в баскетбол складається з двох розділів: техніки гри в нападі (стійки, пересування, зупинки, повороти, ловля м’яча, передача м’яча, ведення м’яча, кидки м’яча у кошик, відволікаючі дії (фінти), боротьба за оволодіння м’ячем, що відскочив від щита) та техніки гри в захисті (стійки, пересування, протидії гравцю з м’ячем, протидії гравцю без м’яча, накривання, вибивання, виривання, перехоплення м’яча, боротьба за оволодіння м’ячем під щитом).

Кожен із цих розділів має дві групи: у нападі – техніку переміщень і техніку володіння м’ячем, у захисті – техніку переміщень та техніку оволодіння м’ячем і протидії супернику.

Кожна група складається з прийомів і способів їх виконання. Майже кожний спосіб виконання прийому має кілька варіантів. Крім того, на спосіб впливають умови виконання, що уточнюють специфіку переміщення гравця, вихідні положення, напрямки та відстань.         



22.01


20-21



Юридического
17.01.25.

Чергування різних способів пересувань, ведень, передач та кидків м’яча

У сучасній грі прийоми «в чистому вигляді» зустрічаються вкрай рідко. Зазвичай застосовуються поєднання прийомів. Найбільш часто прийоми поєднуються з бігом, стрибками, зупинками, ловіння поєднується з веденням, кидком і т. п. Розрізняють два типи сполучень: а) коли прийоми слідують один за іншим і б) коли прийоми виконуються одночасно, наприклад: передача під час бігу, кидок в стрибку і т. п.

У першому випадку при поєднанні не змінюється характер руху кожного прийому. У другому випадку, оскільки прийоми виконуються одночасно, вони повинні бути точно узгоджені за часом. Це призводить до того, що часто подібні поєднання розглядають як самостійні прийоми. У таких сполученнях провідне значення належить способом переміщення (біг, стрибок). Спосіб переміщення визначає ритм і швидкість рухів поєднаних з ним прийомів. Так, якщо передача або кидок виконується на бігу, то швидкість руху руки визначається ритмом бігу і частотою кроків. Кількість прийомів, що входять до одного сполучення, може бути різним. Нижче розглядаються найбільш типові поєднання прийомів.

Ловіння і передача в русі (на бігу). Правила баскетболу обмежують гравця в кількості кроків з м'ячем у руках (два кроки). Щоб зловити і передати м'яч у русі, баскетболіст може зробити тільки два кроки. Враховуючи, що фазам бігу характерно чергування опорних і безопорним положень, загальна структура цього поєднання наступна: у безопорному фазі м'яч ловлять (з приземленням виконано перший крок). Потім слідує другий крок іншою ногою і в безопорному положенні після нього, тобто перед третім кроком м'яч випускають. Таким чином, у безопорному фазі, що передує першому кроку, руки виносять вперед для ловлі м'яча, потім підтягують до тулуба і на наступних двох кроках виносять для передачі.


15-16.01.25
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Кращі гравці в українському баскетболі

Номер слайду 2

Українська школа баскетболу останнім часом почала випускати все більше виконавців, про що свідчить представленість в НБА, чемпіонаті Іспанії та інших найсильніших лігах світу. На Вашу увагу кращі гравці в українському баскетболі всіх часів.

Номер слайду 3

10 Володимир Конєв18 червня 1989, Харків, Українська РСР, СРСР) — колишній український баскетболіст. Гравець литовського Піено звєздеш та збірної України. Досягнення. Хімік1 Чемпіон України (2): 2014/15, 2015/162 Срібний призер чемпіонату України (2): 2013/14, 2016/171 Володар Кубку України (1): 2016 Черкаські Мавпи1 Чемпіон України (1): 2017/18 Універсальний форвард може на паркеті абсолютно все, що робить улюбленцем тренерів як в клубі, так і в збірній України.

Номер слайду 4

9 Олександр Ігорович Кобець(нар. 15 квітня 1996 року, Новомосковськ, Україна) - український професійний баскетболіст, який грає на позиції атакуючого захисника. Особисті нагороди та досягнення Найкращий атакуючий захисник Суперліги (2015-2016) Найкращий шостий гравець Суперліги (2017-2018) Найрезультативніший Гравець за всю історію «Черкаських Мавп» (1629 очок). Достижения. Чемпион Украинской суперлиги сезон 2017/2018 Бронзовый призер Кубка Мира 2017 по баскетболу 3×3 в составе национальной сборной Украины

Номер слайду 5

8 Артем Володимирович Пустовий(нар. 25 червня 1992, Софіївка) — український баскетболіст, виступає за іспанський клуб «Барселона». Грає на позиції центрового. Досягнення. Чемпіон України (2014/2015)Чемпіон Іспанії (2020/2021)Найуспішнішим виступом у складі збірної України на цей час вважається гра центрового на Чемпіонаті Європи з баскетболу 2017. Пустовий проводив у середньому 22.5 хвилин на майданчику, набирав 15.3 очки та робив 6.5 підбирань в середньому за гру. Він став безперечним лідером команди та потрапив у ТОП-рейтинги турніру. Артем посідає 9-те місце у загальному рейтингу ефективності серед усіх гравців та 5-те серед центрових.

Номер слайду 6

7 Мішула Олександр Геннадійович(нар. 18 квітня 1992, Дніпропетровськ) — український баскетболіст. Захисник БК "Київ" і національної збірної України. Олександр Мішула є лідером Дніпра і одним з кращих українських захисників. Мішула може однаково ефективно загрожувати кільцю суперника, а також створювати відкриті кидки для партнерів. Вихованець «Дніпра» (Дніпропетровськ). З 2009 року грає за оновну команду «Дніпра» (Дніпропетровськ). У сезоні 2014/15 завоював у складі своєї команди срібні меділі Суперліги.

Номер слайду 7

6 Кольченко Олександр Михайлович(20 вересня 1988 року, Тирасполь, Молдавська РСР, СРСР) - український баскетболіст, що грає на позиції легкого форварда. Виступає за баскетбольний клуб "Тернопіль". Досягнення Чемпіон України : 2017/2018 Срібний призер чемпіонату України (2): 2011/2012, 2012/2013 Бронзовий призер чемпіонату України (4): 2005/2006, 2006/2007, 2007/2008, 2008/2009 Особисті нагороди MVP чемпіонату України (2018) Учасник «Матчу всіх зірок» чемпіонату України (2017)

Номер слайду 8

5 Артур Миколайович Дроздов (нар. 23 жовтня 1980, Якутськ, СРСР) — український професіональний баскетболіст, виступав на позиції легкого форварда. Виступає за клуб «Будівельник». Був капітаном збірної України. Личные награды и достижения. Чемпион Украины (Суперлиги) (2013, 2014, 2017)Лучший легкий форвард Суперлиги (2013)Чемпион Франции (2001, 2003, 2004)Обладатель Кубка Франции (2002, 2003)Финалист Кубка Франции (2004)Обладатель Кубка Украины (2007)Вице-чемпион Украины (2007—2008)Участник Матча Всех Звезд Еврокубка FIBA (2007)

Номер слайду 9

4 Кирило Анатолійович Фесенко(нар. 24 грудня 1986 в м. Дніпропетровськ) — український баскетболіст італійського клубу БК Авелліно. Виступав за команду НБА «Юта Джаз» під 44 номером на позиції центрового. Український бігмен з досвідом гри в НБА. Фесенко є справжньою легендою національної збірної, її капітаном і серцем. Ніхто не переживає за результати збірної більше нього. На майданчику Фесенко має вражаючий атакуючий арсенал, але травми й втрата рухливості злегка знизили його можливості в захисті. Особисті нагороди та досягнення MVP місяця Єдиної ліги ВТБ (січень 2015) Учасник «Матчу всіх зірок» D-Ліги (2008)

Номер слайду 10

3 Кравцов В'ячеслав Валерійович(25 серпня 1987, Одеса) — український професіональний баскетболіст. Грає на позиції центрового. Гравець Національної збірної України з баскетболу та баскетбольного клубу БК "Дніпро". Досягнення. Чемпіон України: 2005, 2011 Срібний призер чемпіонату України: 2006, 2007, 2008ІндивідуальніMVP «Фіналу чотирьох» Кубка Суперліги: 2010 Найкращий український гравець Суперліги за версією i. Sport.ua: 2010 Учасник матчу всіх зірок Суперліги: 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 В'ячеслав Кравцов є одним з кращих українських гравців уже досить тривалий час. За свою кар'єру він встиг пограти як в НБА за Детройт, так і за багато сильних європейських команд, включаючи ЦСКА.

Номер слайду 11

2 Лень Олексій Юрійович. Олексі́й Ю́рійович Лень (16 червня 1993, Антрацит), більш відомий в США як Алекс Лень) — український професійний баскетболіст, центровий команди НБА Сакраменто Кінгз. Другий представник України в НБА. Олексій Лень в міжсезоння підписав з Атлантою дворічний контр


13-14.01.25.







27. 12.

документа.



.12.24.

квест "День-ніч"


 



23-24.24.
Виконуємо руханку 
Номер слайду 14

Висновок. Шашки - це більше, ніж лише гра. Це спадок минулих поколінь та частина культурної спадщини. Вивчення цієї гри допомагає розширити свій світогляд, розвивати логічне мислення та виховує

18-19-12.24
Для виконання квесту я пропоную вам приготувати аркуш паперу та олівець та виконувати завдання з екрану. Або скачати цю презентацію на свій комп'ютер і працювати, як в робочому зошиті. 
Умовні позначки:
    натискаємо на позначку і переходимо на потрібну зупинку квест-завдання;
   
 натискаємо на позначку і переходимо на наступну сторінку квест-завдання; 

натискаємо на позначку і переходимо на головну сторінку квест-завдання. 

І обов'язково поділіться своїми успіхами з батьками і друзями. 

ВПЕРЕД!!! ДО ПЕРЕМОГИ!!! 

понеділок, 15 листопада 




16-17.12.24


Зміст слайдів

Номер слайду 1

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ В ПЕРІОД ДЕРЖАВНОГО с. УВЕРе. НІТЕТУ УКРАЇНИШкола І-ІІІ ступенів № 5 Печерського району міста Києва Роботу виконав:учитель фізичної культури Копійка С. М.

Номер слайду 2

Фізична культура в Україні є часткою загальної культури суспільства, що спрямована на зміцнення здоров’я

Номер слайду 3

Фізична культура, до складу якої входять фізичне виховання спорт та фізична рекреація є важливим засобом підвищення соціальної і трудової активності людей, задоволення їх моральних, естетичних та творчих запитів, взаємного спілкування, розвитку дружніх стосунків між народами і зміцнення миру.

Номер слайду 4

Спорт є часткою міжнародного спілкування, дає можливість демонстрації досягнень суспільства у цій сфері діяльності, сприяє утвердженню гуманістичних цінностей та спортивного авторитету України у світовому співтоваристві

Номер слайду 5

В умовах соціальноекономічних змін і перетворень в українському суспільстві залишається актуальною необхідність поліпшення сфери фізичної культури і спорту. Особливо велике значення фізична культура і спорт набувають зараз у вік технічної революції, коли стан здоров’я дітей, підлітків та дорослих погіршується з кожним роком.

Номер слайду 6

Мета – ознайомити учнів з історією розвитку фізичної культури і спорту в незалежній Україні та на сучасному етапі

Номер слайду 7

Завдання:вивчити передумови становлення та розвитку, державне регулювання та нормативно-правове забезпечення спортивного руху в Україні;проаналізувати результати та зробити порівняльний аналіз виступів українських спортсменів на Олімпійських іграх та міжнародних змаганнях.висвітлити основні проблеми та перспективи розвитку спортивного руху;

Номер слайду 8

Перше десятиріччя розвитку фізичної культури і спорту в незалежній Україні характеризується значними проблемами, пов'язаними з умовами існування суспільства:глибокою економічною кризою, обумовленою переходом на нові форми економічного господарювання:стрімким спадом виробництва у промисловості та аграрному секторі;суттєвим зниженням державного фінансування сфери фізичної культури і спорту;значним зниженням рівня життя населення;порушенням екологічної рівноваги.

Номер слайду 9

Усе це призвело до негативних наслідків: знизився попит на заняття спортом; за браком коштів значно погіршилося матеріально-технічне забезпечення;значна кількість спортивних споруд занепала або їх передано в приватні структури і вони використовувалися не за призначенням; зменшувався кадровий потенціал; через скрутне матеріальне становище відбувався відтік кваліфікованих тренерів, талановитих спортсменів в інші країни тощо.

Номер слайду 10

Задля покращення ситуації державою було вжито низку заходів: створено нову модель управління фізкультурно-спортивним рухом, яка складається з державних органів, системи державних та громадських організацій. Співпрацюючи між собою, вони виробляють стратегію, забезпечують виконання та здійснюють контроль за розвитком національної системи фізичного виховання

Номер слайду 11

Запроваджені зміни призвели до позитивних результатів: покращилося матеріально-технічне, кадрове забезпечення;створено відповідну спортивну інфраструктуру;центри Олімпійської та Параолімпійської підготовки; мережу фізкультурно-спортивних диспансерів; покращилася робота ДЮСШ;наукове забезпечення та ін.

Номер слайду 12

Медальний залік збірної команди України на зимових Олімпійських іграхІгри. Золото. Срібло. Бронза. Загалом. Місце1994 Ліллегаммер1012131998 Нагано0101182002 Солт-Лейк-Сіті0000-2006 Турин0022252010 Ванкувер0000-2014 Сочі1012202018 Пхьончхан100021 Всього3148

Номер слайду 13

Ігри. Золото. Срібло. Бронза. Загалом. Місце1996 Атланта92122392000 Сідней3101023212004 Афіни85922132008 Пекін741122112012 Лондон541020142016 Ріо-де-Жанейро2541131 Загалом373258127 Медальний залік збірної команди України на літніх Олімпійських




Перегляд файлу

image




13.12.24.
Номер слайду 1

Баскетбол. Заняття з фізичної культури. Вітаємо! У цій презентації ми дізнаємося про значення фізичної культури та особливості гри в баскетбол. Почнемо нашу захоплюючу подорож

Номер слайду 2

Значення фізичної культури та спорту. Активний спосіб життя. Фізична культура та спорт сприяють здоров'ю, підтримці фізичної форми та психологічному благополуччю. Радість та задоволення. Заняття спортом не тільки зміцнює організм, але й дарує емоційне задоволення та позитивні емоції. Командний дух. Гра у баскетбол також сприяє розвитку навичок співпраці, спілкування та взаємодопомоги в команді.

Номер слайду 3

Ознаки та правила гри в баскетбол1 Високі кільця. Баскетбольне поле має два високих кільця, до яких необхідно кидати м'яч.2 Пас і кидок. Одні з основних дій у баскетболі - передавання м'яча партнерам та кидання його в кільце.3 Час кожного руху. Кожен рух має обмежений час - гравці мають не так багато часу , щоб обдумати та виконати кидок в кільце.4 Правила оборони. Гравці повинні додержуватися правил оборони, щоб не допустити противників до власного кільця.

Номер слайду 4

Основні навички та техніки в баскетболіДриблінг. Майстерність контролю над м'ячем під час руху - основний навик у грі в баскетбол. Забивання. Техніка кидка м'яча в кільце - момент, який приносить команді очки. ПередачіТочне і швидке передавання м'яча партнерам забезпечує ефективну командну гру.

Номер слайду 5

Тренування та фізична підготовка для баскетболу1 Розминка та вправи Початкові тренування спрямовані на розвиток контролю над м'ячем та координації рухів.2 Фізична витривалість. Тренування витривалості та зміцнення м'язів допомагають підтримувати високий темп гри.3 Тактика та стратегія гри. Розробка тактичних прийомів та стратегії гри важлива для досягнення успіху на баскетбольному майданчику.

Номер слайду 6

Розвиток здоров'я та самопочуття завдяки спорту Фізичне здоров'я. Регулярні тренування в баскетболі сприяють зміцненню серцево-судинної системи та загальному фізичному розвитку. Психічне благополуччя. Активність та спілкування у команді під час гри сприяють підвищенню настрою та зниженню рівня стресу. Впевненість Регулярна практика в баскетболі допомагає зміцнити впевненість у своїх силах та навичках.

Номер слайду 7

Спортивні досягнення та перемоги у баскетболіТрофеї та нагороди. Баскетбольні команди борються за перемоги в різних турнірах і змаганнях, здобуваючи нагороди та трофеї. Рекорди та досягнення. У світі баскетболу встановлюються нові рекорди та досягнення у грі, які вражають шанувальників цього виду спорту. Особисті успіхи гравців. Багато гравців досягають індивідуальних успіхів та стають ідолами для молодого покоління.

Номер слайду 8

Методи мотивації та продовження занять фізичною культурою1 Налаштування цілей. Поставлення конкретних та досяжних цілей допомагає зберегти мотивацію до тренувань.2 Використання викликів. Прийняття викликів та участь у змаганнях може надихнути на нові досягнення та покращення.3 Розвиток довіри. Спілкування та підтримка від команди та тренера допомагає зберегти мотивацію та продовжити займатися спортом.

Номер слайду 9

Висновок Таким чином, будь-яка фізична активність позитивно впливають на розвиток людини. Сподіваємося , що кожен знайде для себе улюблений вид спорту і, можливо, для вас це буде саме баскетбол.

Номер слайду 10



11-12.12.24

Загальна фізична підготовка

Номер слайду 2

. Головним завданням фізичного виховання, є збереження і зміцнення здоров`я дітей і підлітків. Підвищення рівня їх рухової активності, розвиток та удосконалення фізичних якостей. Шкільний вік є відповідальним в житті учнів у формуванні фізичного компонента і культурних навиків, які забеспечують його зміцнення на майбутнє..

Номер слайду 3

Основним фактором впливу на розвиток фізичних якостей є фізичне навантаження, яке одержує людина при виконанні фізичних вправ. Фізичні якості розвиваються у процесі виконання різних фізичних вправав. Для подолання великого зовнішнього опору потрібна, перш за все, відповідна м`язова сила; для подолання короткої відстані за якомога менший час потрібна прудкість; для тривалого й ефективного виконання фізичного навантаження, потрібна витривалістьдля виконання рухів з великою амплітудою, потрібна гнучкість.

Номер слайду 4

, Фізична підготовка - це педагогічний процес, спрямований на виховання фізичних якостей і розвиток функціональних можливостей, що створюють сприятливі умови для забезпечення життєдіяльності людини. Розрізняють. Загальну фізичну підготовку (ЗФП)Спеціальна фізична підготовка (СФП) характеризується рівнем розвитку фізичних здібностей, можливостей органів і функціональних систем, безпосередньо що визначають досягнення в обраному виді спорту. Загальна фізична підготовка (ЗФП) - це процес вдосконалення руховихфізичних якостей, спрямованих на всебічний і гармонійний фізичний розвиток людини. Спеціальну фізичну підготовку (СФП).

Номер слайду 5

. ЗФП сприяє: підвищенню функціональних можливостей,загальної працездатності, є основою (базою) для спеціальної підготовки досягненняю високих результатів в обраній сфері діяльності або виді спорту. Засобами ЗФП є: фізичні вправи (біг, плавання, спортивні і рухливі ігри,лижний спорт, велоезда, вправи з обтяженнями та ін), оздоровчі сили природи та гігієнічні фактори.

Номер слайду 6

Необхідність широкого розмаїття засобів ЗФП визначається тим, що всферу занять фізичними вправами з общеподготовчою спрямованістюзалучаються практично всі верстви населення - від немовлят до похилоговіку. Однак слідпам’ятати, що навіть досить висока загально фізична підготовленість часто не може забезпечити успіху в підготовці до конкретного виду професії або виду спорту. У цих випадках необхідна додаткова спеціальна підготовка в області спорту - спеціальна фізична підготовка ,у професійній діяльності -професійно-прикладна фізична підготовка.

Номер слайду 7

Завданнями ЗФП є:1) зміцнення та збереження здоровя, вдосконалення статури, гармонійнийфізичний розвиток, підтримання загального рівня функціональнихможливостей організму, багаторічна збереження високого рівняпрацездатності;2) розвиток всіх основних фізичних якостей - сили, витривалості,гнучкості, швидкості та спритності;3) створення базової основи для спеціальної фізичної підготовленості доконкретних видів діяльності - трудової, військової, побутової і т. д. ЗФП - основна цільова задача педагогічного процесу фізичного виховання

Залишити відгук до розробки

Відгук і оцінку можна залишити тільки після завантаження матеріалу

Середня оцінка розробки
Структурованість 
 5.0
Оригінальність викладу 
 5.0
Відповідність темі 
 5.0
Загальна: 
 5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Хандога Тарас
    Загальна: 
     5.0
    Структурованість 
     5.0
    Оригінальність викладу 


09-10.12.24.
Історія розвитку бадмінтон. 

Бадмінтон — одна з найдавніших ігор на Землі. Існує безліч версій її походження. Деякі факти свідчать про те, що сучасний бадмінтон розвився з давньої гри у волан. Два-три тисячоліття тому у волан грали дорослі і діти Стародавньої Греції, Китаю, Японії, Індії та  країн Африки. В одному із стародавніх манускриптів повідомляється, що у 1122 році до нашої ери у Китаї за часів правління династії Чу грали в м’яч з пір’ям. Гра називалася «ді-дзяу-ци». В Японії була поширена гра під назвою «ойбане» (в перекладі «літаюче перо»). Вона полягала в перекиданні дерев’яними ракетками «волану», зробленого з декількох пір’їн і кісточки висушеної вишні.

У Франції подібна гра мала назву «же-де-пом» (гра з яблуком). Англійські середньовічні гравюри на дереві зображують селян, що перекидають один одному волан. Про це свідчать гравюри XVIII століття.

 

У 1650 році королева Швеції побудувала корт неподалік від Королівського палацу у Стокгольмі, де вона грала зі своїми придворними і гостями з інших країн. У підручнику для інститутів фізичної культури (1990 року видання) зазначено, що корт досі працює і зараз є власністю церкви.

Сучасний спортивний бадмінтон бере свій початок від індійської гри «Пуне». Саме з Індії у 1872 році повернулася група офіцерів англійських колоніальних військ, які продемонстрували гру з воланом в містечку Бадмінтон (100 км від Лондона). Назва невеличкого міста незабаром стала відома усьому світові. Бадмінтон — так офіційно стали називати новий вид спорту.

Цікаво відзначити, що за рік англійці придумали на основі бадмінтону нову гру, відому світові як теніс.

1875 року англійські офіцери, які привезли захоплення бадмінтоном з Індії, утворили перший бадмінтонний клуб «Фолькстоун». Першим президентом Асоціації бадмінтону став полковник Долбі, він активно сприяв формулюванню правил гри. У 1887 році були видані перші правила гри в бадмінтон, основу яких склали  правила індійської гри «Пуне», а у 1893 році була заснована перша міжнародна Асоціація бадмінтону. Гра широко поширилася майже у всіх частинах світу і в більшості країн набула спортивного спрямування.



06.12.24

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ФІЗИЧНІ ЯКОСТІ ЛЮДИНИПРЕЗЕНТАЦІЯТА МЕТОДИКА ЇХ ВИЗНАЧЕННЯ

Номер слайду 2

3-4. Поняття про фізичні якості. Взаємозв’язок фізичних якостей. 5-6. Вікові періоди для розвитку фізичних якостей. 7. Поняття фізичної підготовки. 8-9. Поняття Методики. СХЕМА Методик. И розвитку рухових якостей.10-13. Сила. ТЕСТИ НА ВИЗНАЧЕННЯ СИЛИ.14-15. Швидкість. ТЕСТ НА ПЕРЕВІРКУ ШВИДКОСТІ.16-18. Швидкісно - силові якості. ТЕСТ НА ВИЗНАЧЕННЯ ШВИДКІСНО-СИЛОВИХ ЯКОСТЕЙ.19-20. Витривалість. ТЕСТ НА ПЕРЕВІРКУ ЗАГАЛЬНОЇ ВИТРИВАЛОСТІ.21-23. Гнучкість. ТЕСТ НА ПЕРЕВІРКУ ГНУЧКОСТІ.24-25. Спритність. ТЕСТ НА ВИЗНАЧЕННЯ СПРИТНОСТІ,26-27. Координація рухів. ТЕСТ НА ПЕРЕВІРКУ КООРДИНАЦІЇ РУХІВ.28. Точність.29. Ви. ЗНАЧЕННЯ РІВНЯ СВОГО ЗДОРОВ’Я.30-31. ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ДИХАЛЬНОЪ СИСТЕМИ. 32-33. Визначення ТИПУ СТАТУРИ.34-35. ІНДЕКС РУФ’є.36. імт (Індекс маси тіла)37. ІМТ (ІНДЕКС КЕТЛЄ).38-43. ПОНЯТТЯ СОМАТОТИПУ. ЕКТОМОРФ (АСТЕНІК). ЕНДОМОРФ (ПІКНІК). МЕЗОМОРФ(АТЛЕТИК).44. ХТО ТИ ПО БУДОВІ ТІЛА?45-46. ВИССНОВОК.47. Використана література. 48. Автор презентації. ЗМІСТ

Номер слайду 3

ПОНЯТТЯ ПРО ФІЗИЧНІ ЯКОСТІЩо таке фізичні якості?ФІЗИЧНІ ЯКОСТІ – це розвинуті у процесі фізичного виховання і цілеспрямованої підготовки рухові задатки людини, які визначають її можливості успішно виконувати певну рухову дію. Термін „фізична якість” віддзеркалює рухові можливості людини в основі яких лежать її природні задатки.

Номер слайду 4

ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙПеренос фізичних якостей. Позитивний. Негативний. З однієї групи м’язів на іншу. З однієї рухової якості на іншу. З однієї фізичної вправи на іншу. Між фізичними якостями існує тісний взаємозв’язок, який у спортивній літературі прийнято називати „переносом”. На початкових етапах тренування зростання максимальної сили позитивно діє на прояв швидкості в циклічних рухах. При розвитку гнучкості збільшується не тільки рухливість у суглобах, але і сила м'язів, які піддаються розтягуванню. Витривалість, котра розвинена в бігу, буде сприяти покращанню результатів у лижних перегонах. Розвиток загальної витривалості веде до підвищення спеціальної витривалості, яка, у свою чергу, сприяє збільшенню сили м'язів.

Номер слайду 5

ВІКОВІ ПЕРІОДИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙВіковий період від 9-10 до 16-17 років характеризується найбільш високими темпами приросту абсолютної сили м’язів. Швидкісно-силові якості мають найбільш високі темпи приросту від 10-11 до 13-15 років. Найвищі темпи приросту амплітуди рухів (гнучкість) спостерігаються в період з 11-13 років, рухливість хребта зростає від 13 до 15 років (Б. В. Сермеєв).

Номер слайду 6

ВІКОВІ ПЕРІОДИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}РУХОВІ ЯКОСТІ Частка вправ, розвиток рухових спрямованих на якостей, %Середній шкільний вік. Старший шкільний вік. ХлопціДівчата. Загальна витривалість202525 Швидкісна витривалість151515 Статична силова витривалість1055 Динамічна силова витривалість51010 Швидкість151510 Абсолютна сила555«Вибухова» сила151520 Гнучкість5 Спритність101010(Спрямованість розвитку фізичних якостей за В. А. Романенко, 1998)

Номер слайду 7

ПОНЯТТЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИПроцес розвитку фізичних якостей називають фізичною підготовкою. Фізична підготовка – методично грамотно організований процес рухової активності людини для оптимізації розвитку його фізичних якостей.

Номер слайду 8

МЕТОДИКА РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙМетодика – це сукупність методів, методичних прийомів, засобів, цілей і завдань, форм організації занять з метою вирішення конкретного педагогічного завдання в окремому занятті чи системі тренувань.

Номер слайду 9

СХЕМА МЕТОДИКИ РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ Алгоритм побудови: 1. постановка педагогічного завдання (яку якість розвивати) і видів потреб (оздоровчі, спортивні); 2. вибір відповідних вправ; 3. добір адекватних методів вправи; 4. визначення місця вправ в окремому занятті; 5. визначення тривалості періоду та необхідної кількості тренувальних занять; 6. визначення загальної величини тренувальних навантажень та їх динаміки у відповідності із закономірностями адаптації до тренувальних навантажень.

Номер слайду 10

СИЛАСИЛА – здатність людини долати опір або протидіяти йому за рахунок м’язових напружень. Наприклад: піднімання штанги.

Номер слайду 11

ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ СВОЇХ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ






04-05.12.24.

Номер слайду 2

Вправи з м’ячем входять до арсеналу найбільш поширеної групи гімнастичних вправ, що мають назву загальнорозвиваючих. Загальнорозвиваючі гімнастичні вправи, в тому числі і з м’ячем, є основою оздоровчих видів гімнастики, головним завданням яких є – всебічний розвиток і зміцнення здоров’я людей. Вправи з м’ячем широко використовуються не тільки як оздоровчі, але як і спеціально-підготовчі у багатьох видах спорту. Це пояснюється їх впливом, надзвичайною різноманітністю, варіативністю та емоційністю.

Номер слайду 3

Термінологія. З метою стислого і точного пояснення вправ з набивним м’ячем, основною ознакою прийнято називати положення м’яча і напрямок його руху. Наводимо окремі термінологічні назви основних положень і рухів м’ячем. Основна стійка (о.с.) – положення відповідає відповідній стройовій стійці, при якій м’яч знаходиться:а) в правій руці обхватом, як правило при ходьбі, бігу;б) м’яч внизу, тримати двома руками перед виконанням загальнорозвиваючих вправ. Стійка вільно – стійка ноги нарізно, м’яч в правій руці обхватом, ліва рука на поперек. М’яч вперед – м’яч утримується двома прямими руками вперед. М’яч вгору – м’яч утримується прямими руками вгорі, голова прямо. При утриманні м’яча на одній руці вказується: м’яч вгору на правій, лівій. М’яч вправо, вліво – м’яч утримується двома руками у вказаному напрямку на висоті плеча. М’яч на груди, на голову, за голову, м’яч ззаду, до плеча – утримується зігнутими руками, а м’яч назад – утримується прямими руками, відведеними назад. Колові рухи – коло, дуга, напівнахили, нахили, випади, повороти, упори (стояти, лежати)

Номер слайду 4

Термінологічні назви вправ. Підкидання – кидок м’яча вгору і ловіння його різними способами. Перекидання – кидок м’яча партнеру різними способами. Передача м’яча – передавання м’яча із рук в руки без фази польоту. Стрибок над м’ячем виконується різними способами із різних вихідних положень: стійка перед м’ячем, м’яч зліва, справа або ззаду.

Номер слайду 5

Ігри на зосередження уваги  1. В.п. – одношеренговий стрій, м’яч вниз. За умовним сигналам (поза) викладача займаючі виконують визначені дії:а) руки на поперек – м’яч на груди,б) руки вперед – м’яч вниз, в) руки вгору – м’яч вперед,г) руки за спину – м’яч на підлогу.2. В.п. – те ж саме. За сигналом (сплеск в долоні) бігти з м’ячем до контрольної лінії, покласти його за лінією і повернутись у в.п.3. Під музичний супровід на протязі 30 секунд. Пересування по колу, виконуючи рухи: м’яч на груди, за голову, на голову, за спину. Коли вказаний час закінчується, зробити крок вліво (вправо), покласти м’яч на підлогу. Час кожний учасник визначає самостійно.4. В.п. – одношеренговий стрій, м’яч вниз. За командою (сплеск) просування вперед, за другим сплеском – повернення у в. п.5. В.п. – те ж саме. За сигналом просування спиною вперед, за другим сигналом, повернення у в.п. м’яч покласти на підлогу перед собою.6. В.п. – в одношеренговому строю розрахуватись на перший і другий. Другі номери передають свій м’яч першим. Перші з





02.12-03.12.24

М’яч для баскетболу 3х3 Баскетбольний м'яч є унікальним для 3x3 і використовується у всіх змаганнях, як чоловічих, так і жіночих чи змішаних. Його окружність дорівнює стандартному 6 розміру (720 мм), що використовується у звичайному жіночому баскетболі. Однак його маса дорівнює стандарту 7 розміру (650 грамів), що використовується у звичайному чоловічому баскетболі.

Номер слайду 3

Баскетбол 3x3 — олімпійський вид спорту, один з видів баскетболу, що грається двома командами на одному баскетбольному кільці. Він розвинувся з вуличного баскетболу та є найбільшим міським командним видом спорту у світі. Наразі цей вид баскетболу просувається та структурується ФІБА, керівним органом баскетболу. Його основним змаганням є щорічний світовий тур FIBA 3 X3, що включає серію турнірів та один фінальний турнір. Кубки світу FIBA 3x3 для чоловіків та жінок — це найвищі турніри для національних команд 3x3.

Номер слайду 4

Майданчик і м’яч. Гра проходить на половині баскетбольного майданчика з одним (1) кошиком. Відповідає нормі, коли майданчик для гри 3х3 має розмір 15 м у ширину і 11 м у довжину. Майданчик має розмітку звичайного ігрового майданчика, включно з лінією штрафних кидків (5,80 м), лінією дальніх (двохочкових) кидків (6,75 м) і півкруглою зоною без фолу зіткнення під одним кошиком. Можна використовувати половину звичайного баскетбольного майданчика. Для всіх категорій змагань використовують м’яч розміру 6. Примітка: Змагання масового рівня з баскетболу 3х3 можуть відбуватися будь-де; розмітку майданчика, якщо вона є, пристосовують до наявних умов.

Номер слайду 5

Команди. Кожна команда складається із чотирьох (4) гравців – трьох (3) гравців на майданчику і одного (1) запасного. Тренер чи капітан не передбачається.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Початок гри. Обидві команди перед початком гри розминаються одночасно. Команду, яка отримує перше володіння м’ячем, визначають жеребом (підкиданням монети). Команда, яка виграла жеребкування, може обирати – володіти м’ячем на початку гри, чи на початку можливого додаткового періоду. Гру розпочинають, коли на майданчику присутні троє (3) гравців кожної команди.

Номер слайду 8

Зарахування очок. За м’яч, закинутий зсередини лінії дальніх кидків, зараховують одне (1) очко. За м’яч, закинутий з-за лінії дальніх кидків, зараховують два (2) очка. За м’яч, закинутий зі штрафного кидка, зараховують одне (1) очко.

Номер слайду 9

Ігровий час або Переможець гри. Основний час гри такий: Один (1) період у 10 хвилин ігрового часу. Ігровий годинник зупиняють, коли м’яч мертвий, та під час штрафних кидків. Ігровий годинник вмикають, як тільки передача володіння м’ячем закінчилася (як тільки м’яч опиняється в руках гравця команди нападу). Проте, команда, яка першою набрала 21 очко чи більше, стає переможцем гри, якщо це відбувається до закінчення основного часу гри. Це правило застосовують тільки для основного часу гри (а не для можливого додаткового періоду).

Номер слайду 10

Якщо на закінчення ігрового часу рахунок нічийний, призначають додатковий період. Перед початком додаткового періоду має бути перерва тривалістю в одну (1) хвилину. Команда, яка у додатковому періоді першою набере два (2) очка, стає переможцем гри. Команда програє гру позбавленням права, якщо на час початку гри, зазначений у розкладі, вона не представлена на ігровому майданчику трьома (3) гравцями, готовими грати. Один гравець може продовжувати гру. Примітка: Якщо ігрового годинника нема, тривалість ігрового часу визначають організатори змагань на власний розсуд. ФІБА рекомендує встановлювати виграшний ліміт очок відповідно до тривалости ігрового часу (10 хвилин – 10 очок; 15 хвилин – 15 очок; 20 хвилин – 21 очко).

Номер слайду 11


29.11.24

Поняття про системи ведення гри в нападі. Штрафний кидок.

 Блокування під час боротьби за м’яч, що відскочив від щита.

 В даній презентації розміщені матеріали трьох уроків фізкультури на цьому тижні. Це ваша самостійна робота.  Один слайд - один урок. Натискайте на посилання, уважно дивіться, як виконують технічні прийоми тренери, спортсмени або хлопчики і дівчатка. Запам'ятовуйте. Спробуйте повторити за ними(якщо є можливість). І у вас сформується уявлення про гру - баскетбол.

Перше випробування - вебквест.

Натискай на посилання, рухайся, шукай відповіді, запам'ятовуй. Вперед!

Цікавий маршрут

Друге випробування - презентація.




27-28



25-26.11.24.


Тематичний блок

В даній презентації розміщені матеріали трьох уроків фізкультури на цьому тижні. Це ваша самостійна робота.  Один слайд - один урок. Натискайте на посилання, уважно дивіться, як виконують технічні прийоми тренери, спортсмени або хлопчики і дівчатка. Запам'ятовуйте. Спробуйте повторити за ними(якщо є можливість). І у вас сформується уявлення про гру - баскетбол.










21,22.


20.11.24.

Тема уроку. 

Поняття про системи гри в захисті. Накривання м’яча спереду і ззаду під час кидання в русі. Зміна напрямку пересувань баскетболіста (з м’ячем і без) 



17.11-18.11.24




15.11.24.




13.11-14.11.24.

11.11-12.11.24.









08.11.24.
З

неділя, 25 вересня 2022 р.


 Тема уроку. 

Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури. Біологічні ритми і здоров’я. Значення сну в юнацькому віці. Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла.



Складові особистої гігієни.


Крисні звички: особиста гігієна.



Харчування при різному фізичному навантаженні




07 11 24

1:

Теоретичний блок

Правила безпеки під час занять баскетболом

1. Мати власну і відповідну до виду діяльності спортивну форму.
2. Бути уважним і зосередженим під час пояснення, розповіді, показу і виконання вправ, завдань і т. ін.
3. Інтенсивно виконувати розминку, імітаційні та спеціальні вправи.
4. Без дозволу вчителя не починати виконання вправ і завдань.
5. Не розслаблятися і не відволікатися під час виконання вправ і завдань.
6. Не починати виконання вправи або завдання без точного уявлення про його технічні особливо сті виконання.
7. Надавати необхідну допомогу однокласникам за потреби.
8. Перед уроком зняти всі прикраси, що можуть спричинити травми.
9. Довге волосся повинно бути зібране в «хвіст» або заплетене в косу.
10. Нігті мають бути коротко острижені.
11. Окуляри повинні бути на резинці, мати рогову оправу.
12. Не кидати м’яч під ноги гравцям.
13. Не передавати або подавати м’яч ногою.
14. Про своє погане самопочуття або травми (або свого товариша) негайно повідомити вчителя.
ЗАБОРОНЕНО без дозволу вчителя брати інвентар і виконувати фізичні вправи; без нагляду вчите­ля перебувати в спортивній залі та виконувати кидки в кільце; бити ногами баскетбольний м’яч.
КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНО висіти на дужці кільця, залазити на баскетбольний щит.

Під час ведення м’яча

1. Не бити по м’ячу кулаком або долонею.
2. Не дивитися на м’яч, а бачити ігрове поле, партнерів, суперників.
3. Уникати зіткнень.

Під час передач м’яча

1. Не виставляти пальці вперед, назустріч передачі.
2. Не передавати м’яч різко з близької відстані.
3. Не передавати м’яч, якщо його не бачить партнер.
4. Не передавати м’яч у ноги, живіт, коліна.

Під час кидків м’яча в кошик

1. Не бити по руках.
2. Не штовхати в спину.
3. Не стояти під кошиком.

Під час гри

1. Не штовхати в спину і ліктями.
2. Не ставити підніжок.
3. Не вибивати м’яч зверху під час ведення його суперником.
4. Не виривати м’яч ззаду, через стегно, однією рукою.
5. Не чіпляти суперника за рук


06.11.24.



04.11.24

Баскетбол

   
   У грі застосовується безліч різноманітних прийомів. Тому більшу частину навчання, особливо на початковому етапі присвячую індивідуальним навичкам у діях кожного учня. Успішне вирішення цих рухових завдань залежить, в першу чергу, від уміння узгодити (скоординувати) одночасно та послідовно виконувані для цього рухи. Ймовірно і те, що для досягнення мети, ці рухи повинні бути точними. При цьому можуть виконуватись за чітко обумовленою схемою (стандартно) або змінюватись залежно від ситуації (нестандартно). Поряд з цим, вони вимагають особливих здібностей виконання.
  



25.10.24.


23.10.24.
Кидки набивного м'яча в ціль (Wall Ball) - вправа, запозичене з боксу і в даний час активно використовується в Кроссфіт.







21.10-22.10.24.
Модель
уроку фізичної культури за проектом Всесвітнього навчального проекту
IAAF «Дитяча легка атлетика» 7 клас
«Граймося - розвиваймося»
Педагогічні завдання
1.    Оcвітній компонент.
1.1.  Сприяти формуванню понятійного  апарату учнів в галузі «Дитяча легка атлетика».
1.2.   Забеспечити навчання  дітей нормам поводження себе в соціумі.
1.3.  Формувати комунікативні уміння під час тренування та навчальної гри.

2.    Тренувальний компонент.
2.1.  Сприяти розвитку швидкісних та координаційних здібностей учнів.
2.2.  Спрямовувати діяльність на розвиток спритності, витривалості, корекцію постави учнів.
2.3.  Розвивати здоровя дітей за рахунок адаптованої та конструктивної діяльності, різнобічно впливати на всі рухові кондиційні здібності.
3.  Виховний компонент.
          3.1.   Виховувати злагодженість дій і поведінки в групі.
          3.2.   Вчити виконувати свої обовязки, робити індивідуальні зусилля для досягнення суспільних цілей.

Інвентар і обладнання. Гімнастичні килимки, естафетні фішки, тренажери, гімнастичні лави, гімнастичні палиці, скакалки, гантелі, обручі, гумові м’ячики, секундомір.

Дидактичний матеріал. Картки з комплексами вправ та естафет

17-18.10.24
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Стрибкові вправи7 клас

Номер слайду 2

Користь. Стрибкові вправи загальнозміцнююче впливають на багато систем організму. В першу чергу — дихальну і серцеву. При правильній техніці виконання вони виявляються корисні для здоров’я, фігури і поліпшення фізичних показників:зміцнюють серце;сприяють схудненню, завдяки інтенсивному спалюванню калорій;покращують роботу легенів;підвищують витривалість;прискорюють обмін речовин;нарощують м’язи;усувають апельсинову кірку.

Номер слайду 3


Протипоказання. Так як стрибки і стрибкові вправи відносяться до одних з найбільш травмонебезпечних, існує список протипоказань для їх виконання:поганий зір, починаючи з -7, а також відшарування сітківки ока;варикоз, будь-які проблеми з тиском і кровообігом;бронхіальна астма;мігрень;ожиріння;серцева недостатність, наявність кардіостимулятора;ниркова недостатність;захворювання опорно-рухового апарату;недавно проведені хірургічні операції, травми.

Номер слайду 4

РекомендаціїЗнизити травмоопасность дозволяє правильна техніка виконання вправ. Незважаючи на їхню розмаїтість, є кілька загальних моментів, які потрібно дотримуватися: Не піднімати голову вгору і не опускати вниз (не дивитися під ноги). Погляд направлений строго вперед, перед собою. Спина пряма. Поштовхової повинна бути вся стопа, а не тільки п’яти — так їх можна травмувати. Приземлення спочатку — на шкарпетки, потім — на всю стопу. Стрибок вгору — вдих носом, приземлення — видих ротом. При появі хрускоту, болю, дискомфорту (в будь-якій частині тіла), задишки, потемнении в очах тренування слід припинити.

Номер слайду 5

16.10.24.


14.10.24.-15.10.24.

Біг по пересіченій місцевості, або крос (скорочення від англ. cross country race або англ. cross country running — «біг по пересіченій місцевості») — одна з дисциплін легкої атлетикиТраса кросу не має жорсткої міжнародної стандартизації. Зазвичай вона пролягає по пересіченій місцевості в лісовій зоні або на відкритому просторі.



11.10.24.

10.10.24.




09.10.24.


07.10-08.09.24




03.10.24-04.10.24.




30.09-01.10.24.



27.09.24.


25.09-26.09.24.


23.09-2409.24


19.09-20.09.24.





17.09-18.09.24.



16.09-17.09.24.

. А це можливо лише в процесі різносторонньої фізичної підготовки, коли, разом з розвитком основних фізичних якостей, приділяється увага і розвитку спеціальних якостей для футболу.
Перегляд файлу

S:\Я\018-13.09.2016\003.jpg   

 Характеристика спритності, як основна якість на уроці футболу.

 

Спритність — це  здатність  швидко  і  точно  реагувати  на  зненацька виникаючі ситуації в грі, мистецьке володіння рухами в  складних  ситуаціях, які  змінюються.  Без  розвитої  в  достатньому  ступені  якості  спритності неможливо домогтися високих спортивних показників у жодній грі.

  Спритність    комплексна  якість,  що  залежить  від   різноманітного рухового досвіду гравця. Розвиток спритності найкраще  починати  з  раннього дитинства, використовуючи широке коло  рухових  навичок.  Освоюючи  будь-яку рухову навичку, треба домагатися точності рухів, що  буде  сприяти  розвитку спритності.

Спритність буває  загальною і спеціальною. Основне завдання загальної спритності  -  розширити запас рухових навичок. Загальна спритність - основа спритності спеціальної, що придбавалася гравцем в процесі систематичної підготовки з використанням різних форм фізичного виховання. Спеціальною спритністю ми називаємо уміння гнучко, пластично "пристосовувати" свої рухи до ігрової ситуації, що міняється, зберігаючи цілеспрямованість, точність і високий рівень рухової діяльності.

11.09.24.

12.09.24.



09.09-10.09.24.


05.09-06.09.24.(а,б,в,).



04.09.24.

ІБЖ.ЗРВ.

1.Легка атлетика. Роль гнучкості та м’язової сили в 

володінні руховими діями.

2. Футбол.Медичний контроль і самоконтроль юного 

футболіста.




02.09-03.09.24.

1.Легка атлетика. Розвиток гімнастики в Україні. 



Немає коментарів:

Дописати коментар